Valmetin Uusi Kiintoainemittaus Parantaa Kuivatun Lietteen LaatuaJätevedenkäsittelyssss

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote3.5.2016 KLO 9:00

Uusi.Valmet干固体测量(Valumet DS)-Kiintoainemittaus在Kehitetty Mittaamanan KuivattuaLietettäJätevedenkäsittelyssäJASETäydentäävalmetinJätevedenHallintaantarjoamien Ratkaisujen Valikoimaa。Turvallinen,VähänEnergiaaKuluttavaMikroaAltoteKnogia Mahdollistaa Vakaan Jo Tarkan Mittauksen,Jota VoidaanTakaisinkytkettynääätönäKäyttääLietteenKuivatuksessaTarvittavan PolyehiannostuksenSekäKuivauslaitteenOptimointiin。Kuivauslaitteen OptimoIntieiPienentääEnergiankulutusta。

“维美德DS -mittaus auttaa asiakkaitamme parantamaansuorituskykyään。Luotettavan jatkuvatoimisen kiintoainemittauksen avulla他pystyvätpienentämäänpolymeeriannostusta JAsäästämäänenergiaamerkittävästi。Kuivatustehoa maksimoimalla syntyysäästöjämyöskuljetuskustannuksissa JA polttoainekustannuksissa kuivatun lietteen polton aikana”,SANOOtuotepäällikköJarmo Havanavalmetista。

亚太王立迪拉洛西亚

Valumet DS -MittauksenTakaisinkytketynSäädönAvullaYhdysvaltalainenTzOsbournenJätevedenkäsittelyLaitosPohjois-Carolinan Greensbrossa在VähentänytPolyeheerien Kulutustaan​​ Jopa 25澳门田。MyösViinikanlahdenJätevedenpuhdistamollat​​ampereella在Saatu AikaanHyviätuloksia。“Luotettava Jatkuvatoiminen Kiintoainemittaus的Valumet DS。Pystymme Nyt KunnolaNäkemään,Miten Hyvin Kuivauslinko Toimii”,KertooLaitoksenKäyttöinsinööriSamiIlomäki.

TeknistäTietoa.

Valumet DS AsennetaanOttamaannäytettäPutoAvastaLietteestä。NäytteenottoTapahtuuRuuvilla,MinkäJälkeenPalautusruuviTyöntäänäytteenMittausanturinLäpiTakaisinProssiin。LaiTten Mittietoihin,HälytyksiinJADiagnostikkaanPääseeHellostikäsiksiTeollisennetterninMahdollistamanetäyhteydenkautta。

Jarmo Havana,Tuotepällikkö,Valomet
Jarmo.Havana(at)valmet.com
浦。050 577 5524.

www.blumebaby.com/valmetds.
www.blumebaby.com/wastewater.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.