这是一种自动机käynnistettiin特塔伊拉索美萨的kotkamillin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 18.8.2016 klo 11:00

Kotkamillsin uudistettu kartonkikone 2 (BM 2) käynnistettiin 22。heinäkuuta yhtiön Kotkan tehtailla Suomessa。这是一个非常重要的自动化项目。疼痛治疗计划(MFC)的主要目的是为了治疗疼痛。

Kartonkikoneemme (BM 2)网址:ensimmäinen kone maailmassa, jossa dispersio-suojakerrospäällystys (barrier) tehdään suoraan kartonkikoneella。Taysin muovittomat -Suojakerroskartongit voidan kierrättää normmaalien toimistopapereiden mukana。kininnostus uusia, kestävän kehityksen mukaisia tuotteita kohtaan关于ollut valtavaa。Uusi kone tarjoaa laajan valikoiman mielenkiintoisia mahdollisuuksia jatkojalostajille, tuotemerkkien omistajille ja suunnittelijoille", kertoo Kotkamillsin toimitusjohtaja马库- Hamalainen

" aikataulu oli todella tiukka计划。Kotkamillsin omistajavaihdoksesta kartonkikoneen käynnistykseen kului alle kuusitoista kuukautta, mikä oli erittäin vähän。Olen todella tyytyväinen yhteistyöhön Valmetin kanssa ja siihen, kuinka hyvin Valmetin projektiorganisation atio oli valmistautunut näin laajaan hankkeeseen”,kertoo Kotkamillsin projektijohtaja斯蒂芬·福尔斯得到消息

Tietoja Valmetin toimituksesta

Valmetin toimitus käsitti laitteita massankäsittelyä varten, uuden päällystyskoneen sisältäenkaksi kerrostavaa verhopaallystysasemaa , tela-applikoivan terapaallystysaseman , filmiliimapuristimenja kaikki asiaankuuluvatpaallysilmakuivaimet。富美图见sisältyi myös pastakeittiön ja kononekiertojen laitteita päällystystä ja filmiliimausta varten,keskiokayttoinen rullain,kantotelaleikkuri, sekä kuivatusosan ja kalanterin uudistukset。

BM 2:n laajaan automaatiopakettiin kuului瓦尔麦特公司DNA-koneen ja sähkökäyttöjen ohjaukset sisältäen integroidun kunnonvalvonnan,瓦尔麦特公司智商-laadunhallintakokonaisuuden sisältäen QCS:n, useita profiilitoimilaitteita ja radan ajettavuuden seuranta- ja valvontajärjestelmän。自动化的发展趋势是:使用CTMPanalysaattoreita ja mittareitamukaan lukienoptimoivat prosessinohjaukseteri prosessivaiheita varten。Myös CTMP-laitos ja pastakeittiö关于varustettu Valmet DNA -automaatiojärjestelmällä。

Kotkamills ja Valmet solmivatpalvelusopimuksen, jotta BM 2:n päällysteprosessia kehitettäisiin entisestään korkealuokkaisen päällystetyn kartongin tuotantoa varten。Sopimukseen sisältyy sekä tehtaalla olevaa tukea että etäyhteystukea, jotta ongelmanratkaisu saadaan nopeutettua。

"我要用我的手来代替你的手,我要用我的手来代替你的手。Olemme myös ajaneet ensimmäiset barrier-päällysteajot menestyksekkäästi”,kertoo Valmetin vanhempi projektipäällikkö佩特里Aspholm

Kotkamillsin henkilöstöä kuvattuna kartonkikonen startissa 22.7.2016。Kotkamillin toimitusjohtaja Markku Hämäläinen kolmantena vasemmalta ja project jektinjohtaja Stefan Fors eturivissä polvistuneena (toinen oikealta)。Kuva Johanna麦克拉。

Tietoa asiakkaasta Kotkamills Oy

Kotkamills Oy on suomalainen metsäteollisuusyritys, jolla on pitkät perinternetalalla 140 vuoden ajalta。Kotkamills Group Oyj:öön。

他们都有自己的名字,也有自己的名字,也都有自己的名字。Sillä关于kaksi tuotantolaitosta Suomessa ja yksi Malesiassa。Yhtiöllä on noin 500 työntekijää, joista enemmistö työskentelee Suomessa。Kotkamills Oy:n liikevaihto oli 266 miljoonaa euroa vuonna 2015。

Petri Aspholm, vanhempi projektipäällikkö, Paperitehtaat, Valmet, puh。+358 40 518 9109

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal