Valmetin Automatisoitu PaperIntestauslaboratorio Vakuuttaa Paperin- JA Kartongin Valmistajat - Yhdeksänuuttatilausta

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote,15.9.2016 KLO 11.00

Viemeaikoina saanutyhteensäyhdeksänuuttatilausta automatisoiduista paperintestauslaboratorioista eri parageitehtailtaympärimärimailman。Kolme TilatuistaValmet纸实验室-yksiköistätoimitetaanpohjois-amerikkaan,Neljäeurobpaan ja Kaksi Aasiaan。toimituksettapahtuvattämänvuodenkuluessa。

“Valmetin automatisoitu paperintestauslaboratorio antaa paperin- JA kartongin valmistajilletyökalujalaadunhallintaan JA prosessin optimointiin。Laboratorioidenlisäksipaperin JA kartongin testaustatehdäänYHA useammin河堤tuotantolinjanvieressä。Nopeiden JA luotettavien testitulosten avulla tuotantoprosessiin voidaantehdätarpeelliset muutokset nopeasti JA jatkaa vaatimusten mukaisen paperin JA kartongin valmistusta。TALLA在Suora Yhteys Optimaaliseen Raaka-Aineiden JA EnergianHyöntämiseen塞克维斯·斯米斯米曼·瓦斯蒂宁ympäristövaikutuksiin“,Toteaa Valmetin PaperianalysaattoreidenLiketoimintapäällikköJukka Nokelainen.

Laboratorio PaperikoneenVieressä.

,Nokelainenlisää “YHA useampi上vakuuttunut维美德纸实验室-analysaattorinkyvystävastata nykyaikaisen paperin- JA kartongin valmistuksen vaatimuksiin。Ratkaisumme antaa valmistajille liikkumavaraa艾娜laboratoriosta linjan viereen JA mahdollisuudenvälittömäänvuorovaikutuksen JA reaaliaikaiseen kommunikaatioon tehokkaiden tulosten saavuttamiseksi paperivalmistaja”。

Valmet纸实验室-analysaattorinKäyttäjäystävällisyys在Yksi Valintaperuste Paperin Ja Kartongin Valmistajille。Valmetin咖啡料理在HelppokäyttöinennäytteidenLeikkaamisestaJa Mittauksista Aina Analyysien Tekemiseen Asti。

järjestelmäntoiminnanesittelyävartenvalmettarjoaakäyttöönkokeiltavaksi analysaattoria,jolla paperin ja kartongin valmistajat voivat testatajärjestelmäntoimintaaomissa tehtaissaan。

TeknisiäTietojaValmet Paper Lab -analysaattorista

Valmet纸实验室在ModulaArinen JA Skaalautuva AutomatisoituTestausjärjestelmä,Joka Tarjoaa Markkinoiden Laajimman Valikoiman Alan Standardisoituja Mittauksia Yli 400 Ominaisuuden Testaamiseen 15-650 G / M2Paperi- Ja Kartonkilajeille Ja Jopa 800 G / M2Lajeihin Saakka。

Analysaattoraboratorio Perustuu Yli 30 Vuoden Maailman Johtavaan Kokemukseen AutomatisoidustaPaperin Ja Kartongin Testauksesta。uusin Valmet纸艾美酒托茶店Kolmatta Sukupolvea。TähänMennessävalmet在Toimittanut Noin 300YksikköäTehtailleYmpäriMaailman。Useat tehtaista ovatpäivittäneetanhhempientuotesukupolvien asennuksia uusilla valmet纸实验室analysaattoreilla。

Lisätietoa:
Jukka Nokelainen,LiketoimintapäällikköPaperianalysaattorit,自动化,Valmet
浦。+358 400 284 150

www.blumebaby.com/paperlab.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteen-Automaatioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.