Valmetille Kahden Pehmopaperikoneen Uusintatilaus Lee&Man Paperulussilla Kiinaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote15.3.2016KLO 11:00

Valmet Toimittaa Kaksi Advantage DCT -Pehmopa jaajanäihinliittyvät自动järjestelmätlee&man paperingille,yksi Kiinan Johtavista Paperin Ja Sellun Tuottajista。UUDET Koneet Asennetaan Lee&Manin Chongqingin Tehtaalle,JA Koneiden onSuunniteltuKäynnistyvänVuoden2016年Lopulla。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2016年ensimmäisenneljänneksensaapuneisiin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Jatkoahyvälleyhteistyölle.

Toimitettavat Valmetin优势DCT 200HS -PehMopaperilinjat在超尼尼塔特鲁·卡尔塔努斯滕托腾腾洞托腾。Uudettuotantolinjattäyttävätlee&maninasettamat korkeat vaatimukset teknologian tehokkuudelle jakestävällekehitykselle。Aiemmin Tilannut ValmetiLta Kolme Advantage的Yritys DCT 200HS -Pehmopaperilinjaa,Joista Yksi OtettiinKäyttöönChongqinginTehtaalla Vuonna 2015 JaKaksiKäynnistyvätMyöhemminTänäVuonna。

“在kunnia,ETTA理文päättijälleenlaajentaayhteistyötämme,johon kuuluu祚kolme aiempaa Chongqingin tehtaalle toimitettua pehmopaperikonetta。Aiemmissakäyttöönotoissaolemme voineet todentaamerkittäviäkuivatusenergiansäästöjäyhdistämälläinnovatiivisen puristin ratkaisumme valurautaiseen jenkkisylinteriin JAhöyrylämmitteiseenhuuvaan。TALLAyhdistelmällätuomme konkreettisia etuja asiakkaidemme tuotantoprosessiin JA voimmeAuttaaHeitäviemänääääääääääääääääääinpäin“,Sanoo Valmetin KiinanPehmopaperiliiketoimintayksikönjohtaja萨文克奥尔森

Valmetin Advantage DCT -Konsepti Tunnetaan Hyvin Markkinoilla。在托迪斯汀yhdistävävänkustannus-ja Energiatientiatientiatientiatiatehkkaan Tuotannon Ja Pehmopa蜘蛛Korkean Laadun。

TeknistäTietoatoimituksesta

Uusien Koneiden Leveys 5,6MetriäJASuunnittelunopeus 2 000米/分钟。Kunkin Koneen Vuosituotanto 60 000吨WC-JA Kasvopapereita,Joiden Raaka-AineenaKäytetäänPuupohjaistaSellua Ja Valkaistua Bambukuitua。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kaksi Kokonaista PehmopaperInvalmistuslinjaa,Joissa onMassankäsittelyLaitteistoJA Advantage DCT 200HS -PehmopaAlikone。koneissa on Optiflo-perälaatikkojavalurautainen jenkkisylinteri。Koneessa onMyös优势 - PehmopaperiteKnologiaa mm。Visconip-puristin,Aircap-Huuva,Wetdust-pölynhallintajärjestelmäjasoftreel p -rullain。Toimitukseen KuuluvatMyössuunnittelu,asennusvalvonta,kouutus,käynnistysjakäyttöönotto。

ToimitukseenSisältyyLisäksiValmetDNAAutomaAtiojärjestelmä,Valmet IQLaadunhallintajärjestelmäSekäValmetIQ稀释探究者-Profiilitoimilaite。AutomaAtiokokonaisuus tarjoaa kaikki pehmopa jautannon tarvitsemat mittaukset Ja HallintaratkaisutYhdestäJärjestelmästä。

Valome Advantage DCT 200HS -PehMopaAlikone

Tietoja Asiakkaasta Lee&Man纸制造业

Vuonna 1994 Perustettu Lee&Man纸业制造有限公司在KasvanutPienestäyrityksestäYhdeksi Johtavista Paperin Ja Sellun Valmistajista。Yrityksellä在Kiinassa 6 500TyöntekijääJAVIISI Tuotantolatosta。YhtiönTuotantokapasiteettiVuonna 2014 Oli 7 Miljoonaa Tonnia Ulkopakkauskartonkia,Kaksikerroskartonkia JA PehmopaperiaSekä180000吨位。

Svenerik Olsson,Johtaja,Pehmopaperitehtaat,Kiina,Valomet,Puh。+86 139 10171872

Krister Harnesk,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+ 46 766 397543

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.