Valmet valittiin Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksinin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 08.09.2016 klo 12:00

Valmet on valittu Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin (DJSI) kolmatta vuotta peräkkäin ja yhtiö säilyttää näin asemansa mailman johtavien kestävän kehityksen yritysten joukossa。Valmet listattiin sekä Dow Jonesin kestävän kehityksen indeksiin DJSI World että DJSI Europe。

Sveitsiläisen sijoitusspesialistin, RobecoSAMin, vuosittainen arviointi perustuu yhtiöiden sosiaalisten, ympäristö- ja taloudellisten vastuiden ja niistä suoriutumisen perusteeliseen tarkasteluun。Yhteensä 316 yhtiötä valittiin DJSI World -indeksiin kaudelle 2016-2017。

“关于Valmetilta erinomainen saavutus Pysyminenindeksissä。硒osoittaa,ETTA olemme国家年vuodelta pystyneet parantamaan toimintaammekestävänkehityksenedistämiseksi,米卡onkin indeksiinpääsynkeskeinen kriteeri。Olemme systemaattisesti toteuttaneetkestävänkehityksen ohjelmaamme JA saavuttaneet仙myötäuseita konkreettisia tuloksia。Jatkamme NYT TATAtyötätoteuttamalla seuraavalle kolmelleVuodellePäivittyjäkestävänKehityksenToimintasuunnitelmiamme“,Sanoo Valmetin Toimitusjohtaja帕斯莱恩

Valmet määritteli kestävän kehityksen ohjelmansa nimeltä Sustainability360ºalunperin vuoden 2014 alussa。Ohjelma keskittyy viiteen painopistealueesseen: kestävä hankintaketju;työterveys, -turvallisuus ja ympäristö (HSE);ihmiset ja suorituskyky;愿你早日康复。我们希望您能在2016-2018年接受您的委托,并将您的委托寄给我们,并将您的委托寄给我们。

Tietoa Dow JonesinKestävänKehityksenIndekseistä

DJSI在kestävän kehityksen indeksiperhe, johon listataan vuosittain mailman johtavat kestävän kehityksen yritykset eri toimialoilta。Valinta indeksiin perustuu "最佳" - arvioinin, mikä tarkoittaa, että indeksiin listataan eri toimialoilta yhtiöitä, jotka osoittavat toimivansa kestävän kehityksen osalta paremmin kuin muut saman toimialan toimijat。Indeksi toimii arviointityökaluna sijoittajille, jotka keskittyvät eettiseen sijoittamiseen tai arvioivat yhtiön suoriutumista kestävän kehityksen toiminassa osana analyysejään。

Anu Salonsaari-posti,viestintä-,MarkkinOinti- JaKestävänKehityksenJohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
劳拉Puustjärvi, Kestävä kehitys, Valmet, puh。050 337 4473

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.