Valmet Valittiin CDP:N气候A -Listalle IlmastonMuutosta Hillitsevien Toimenpiteiden Ansiosta

Valomet Oyj:nLehdistötiedote25.10.2016 KLO 13:00

Valmetin Toiminta JA Strategia Ilmastonmuutoksen Hillitsemiseksi在萨纳纽特·斯塔尼斯塔·贾瓦梅尔(PäässytMukaanCCP)上:N Vuoden 2016气候A -Listalle。CDP在Kansainvälinenvoittoa tavoittelematon Organisaatio,JokaEdistääpastuullisuutta。

TämänVuodenA-Listalle Valittiin 193 Globaalisti ParastaYrityStä,Jotka Julkisesti GaportoivatToimenpiteistäänilmastonmuutoksen Hillitsemiseksi。Valmet Sijoittui ParhaanYhdeksänProsentinJoukoon Kaikista Mukana OlevistaYrityksistä。PohjoismaistalistallePääsiyhteensä14Yhtiötä。TuloksetJulkaistiinTänään25.Lokakuuta2016ilmestyneessäGaportissaCDP全球气候变化2016年。

“Valmetilla上kokonaisvaltainenlähestymistapakestäväänkehitykseen Osallistumme ilmastonmuutoksen hillitsemiseenkehittämälläteknologioita,jotka mahdollistavat uusiutuvien materiaalienkäytönJA parantavat raaka-ainetehokkuutta Toimimmemyösjärjestelmällisestihiilidioksidipäästöjenvähentämiseksiomassa toiminnassamme Valmetinpääsy塞卡CDP:... N vuoden 2016气候-listalle ETTA道琼斯JonesinkestävänkehityksenWorld-Indeksiin Osoittaa Sen,EttäpastuullisuustyömmeKeskittyyOikeisiin Aioihin“,Sanoo Valmetin ToimitusjohtajaPasi Laine.

Valmetin Tavoitteena在Tehdäuusiutuvistaraaka-aineistakestäviäjapastuullisiatuloksia。ValmetinSustainability360º-Ohjelma Keskittyy Viiteen止痛药:KestäväHankintaketju;Työterveys,-Turvallisuus JaYmpäristö;Ihmiset Ja Suorituskyky;Vastuulliset Ratkaisut Ja Yrityskansalaisuus。Vuosien 2016-2018 Toimintasuunnitelmissa Painottuvat Edelleen Erityisesti Hankintaketjun Vastuullisuuden varmistaminen Maailmanlaajuisesti JaTyöturvallisuuskultuurinJatkuva Parantaminen。

“CDP onnittelee A-listallepäässeitä193yritystä,jotka johtavatkehitystäkohtivähähiilistätulevaisuuttaYrityksillä上merkittäväasemasiinä,ETTA globaali talouspääseeuusiin ilmastotavoitteisiinsa塔曼listanedelläkävijäyrityksetviitoittavattietämuilleryhtymäänpäättäväisiintoimiin JAhyödyntämäänuusia mahdollisuuksia。”,SANOO CDP:N toimitusjohtaja保罗辛普森

Tietoa CDP:Stä

CDP,Joka Aiemmin TunnettiinNimellä碳披露项目,在Kansainvälinenvoittoa tavoittelematon Organisaatio,Joka Edustaa 827 Institureaalista Sijoittajaa Eripo Puolila Maailmaa。
CDPYlläpitääMaailmanlaajuistaraportiotiejärjestelmää,jonka kautta yritykset,kaupungit,瓦尔蒂特ja alueetpystyvätarvioimaan ja mittaamananympäristövaikutuksiaan。

气候A列表JaTänäVuonnaJulkisestiraportoineidenYhtiöidenPisteluokat在Julkaistu CDP:N Kotisivullawww.cdp.net.

LisätietojaAntaa:
Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
LauraPuustjärvi,可持续发展,Valmet,Puh。050 337 4473.

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.