Valmet Uudistaametsätissuen pehmopaperikoneet saksan Raubachissa JA RuotsinPauliströmissä

Valomet Oyj:NLehdistötiedote20.9.2016 KLO 11:00

Metsä组织在Valinnut Valmetin Toimittajaksi Saksan Raubachin Tehtaan TM3-Pehmopaperikoneen JA RuotsinPauliströmissäSijaitSevanPehmopaperikoneen Uudistuksiin。

TilauksetSisältyvätvalmetin vuoden 2016 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilausten Arvoa Ei Julkisteta。

AiemminTänäVuonnaMetsätissuenRaubachinTehtaallaKäynnistiinValmetinToimittaman UudistuksenJälkeenPehmopaperikoneTM1。Koneeseen AsentiNettiin Optiflo II Tis-PerälaatikkoJA优势Viscanip -Puristin。Uudistuksen Tavoitteena Oli Parantaa Lopputuoteen LaatuaSekätootannonEnergiatiatiateHokkuutta JaSuorituskyäkestävästi。

Raubachin TM3:Een Asennetaan Uudistuksessa SamaPerälaatikkoKuinJoUudistentuun TM1:Een。PauliströminKoneenKenkäpuristinJa Jenkkisylinteri Vaihdetaan Valmetin优势Visconip -Puristimeen Ja Valurautaiseen Jenkkisylinteriin。

“Olemme vaikuttuneitaniistätuloksista,joita olemme saavuttaneet的OptiFlo-perälaatikonJA优势ViscoNip -puristimen avulla,SEKA Raubachin tehtaallatehdystätiimityöstä。Kokonaisuutena TAMA vakuuttimeidätlaajentamaanyhteistyötäValmetin kanssa uusiin projekteihin Saksassa JA Ruotsissa”,SANOOMetsäTissuen teknologiajohtajaGuidoBröcker.

“塔曼kaltaisilla uudistuksilla olemassa olevan pehmopaperikoneensuorituskykyäJA lopputuotteen laatua voidaanmerkittävästiparantaa ilman suuria investointeja。Olemmeylpeitä,ETTA voimme jatkaa erinomaistatiimityötäMetsäTissuen kanssamyöstulevissa projekteissa。Odotamme innolla,ETTApääsemmeyhteistyölläparantamaan olemassa奥丽维亚koneita SEKA energiatehokkuutta JA lopputuotteen laatua Valmetin johtavallaTeknologialla“,Sanoo Valmetin Pehmopaperiliiketoiminnan Myyntijohtajabjörnmagnus.

TeknistäTietoatoimituksesta.

Valumet Toimittaa Raubachin TM3:N Koneuudistukseen Uuden Optiflo II Tis-Perälaatikon,Syöttöjärjestelmän现代主义的Ja Uudet Sihdit。PauliströminPehmopaperikoneenUudistukseenSisältyy优势Visknip -Puristin Ja Valurautainen JenkkisylinteriSekäAnnenspalvelut。

Tietoa AsiakkaastaMetsä组织

Metolsä组织在Europan Johtavia Kotitalouksien Ja Suurtalouksien Pehmopapereiden ToimittajiaSekäMaailmanJohtava Ruoanlaittopapereiden Toimittaja。Metsä组织在OsaMetsäGolaria,Jonka LiketoiminnanYtimessäovatPehmo-Ja Ruoanlaittopaperit,Kartonki,Sellu,PuutoopeSekäPuunhankintaJaMetsäpalvelut。MetsäGroupin Liikevaihto Oli Vuonna 2015 5 Miljardia Euroa,Ja SeTyöllistäänoin9 600Henkilöä。Yhtiölläon toimintaa noin 30 maassa。

Jan Erikson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat-Liiketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 70 517 14 90

BjörnMarmus,Myyntijohtaja,Emea-Alue,Pehmopaperitehtaat-Liketoimintayksikkö,Valmet,Puh。+46 703 17 79 83

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.