Valmet Tuo Markkinoille UudenLaadunhallintajärjestelmänTarralaminaAttiProsessiin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2016年9月13日klo 11:00

Valumet Esittelee UudenLaadunhallintajärjestelmäsovelluksenLabelExpo美洲 - 梅西拉,JotkaPidetäänyhdysvalloissa伊利诺伊州奥萨瓦西索罗斯撒蒂斯13.-15。Syyskuuta。Valmet IQ-LaadunhallintajärjestelmäänKuuluvatPaperinLaadun Mittaukset,Innovatiivinen KostutusteknologiaSekäRadanValvonta-JaVianilmaisujärjestelmätTulevatNytSaatavilleMyösTarralaminointiprosesseihin。

专利局anturiteknologiaa.
LiimamääränSäätöon ollut mahdollista jo UseAn Vuoden Ajan,Mutta SilikonikerroksenSäätöönEiTähänAstiOle Ole Ole Ole Ole Oledia Online-Anturia。Valmet IQ硅胶和胶粘剂测量 - SuunniteltutuerisestiSesti Vaativiin paperi- ja tarralaminaattisovelluksiin mittamanansilikonillapäällystettyäirrokeia。Anturi Sijaitsee Yksipuolisessa Mittaraamissa Ja Mittaa JatkuvatoimisestiSilikonimäänänPoikkisuuntaistaProfiiliaSekäLiimamääräääälima-AsemanJälkeen。Uuden anturin tarkat mittauskeskiarvot JA korkearesoluutioiset poikkisuuntaiset profiilit luovat vankan pohjan维美德智商-järjestelmäntekemällekone- JA poikkisuuntaiselle silikoni- JAliimamääränsäädölle。

Käyristymän säätö kostuttimen avulla
IQ润肤霜-kostuttimen avulla säädetään lamaatin käyristymää ja irrokepaperin kosteusprofiilia niin lamaatin tasalaatuisuuden kuin ajettavuuden parantamiseksi。Erittäin hienojakoisella sumulla voidan ylläpitää haluttu kosteustaso erilaisissa prosessiolosuhteissa sekä säätää kosteusprofilii nopeasti ja tarkasti haluttuun tavoitteeseen。

Jatkuvatoiminen laatusaato
Valmet IQ过程和质量远景(PQV) -katkokamera- ja vianilmaisujärjestelmällä voidan jatkuvatoimisesti tarkastella radassa olevia vikoja, kuten päällysteviiruja ja -laikkuja, sekä valvoa kameroilla katkoja ja prosessin tärkeimpiä osia。Järjestelmä autaa esimerkiksi aukirullauksessa tunnistamaan pohjapaperin vikoja, kuten reikiä, jotka voivat aiheuttaa laminaattiin laatuongelmia。Koko proessin ja lopputuotteen laatua voidan valvoa kininirullaimelle sijoitettavalle painopinnan valvontajärjestelmällä。

kokonaisvaltainenlaadunhallintajärjestelmävalmet智商
Valmet IQ on Laadunhallintaratkaisu,Joka Pohjautuu Valmetin Yli 50 Vuoden KokemukseenTuhansistaJärjestelmätoimituksista。Sellun,Paperoning,Kartongin Ja Pehmopaperin Valmistukseen Suunniteltu Ja AsiakastarpeisiinräätälöityLaadun-ja Informaationhallinnanjärjestelmää在Nyt Jatkokehitetty SoveltumaanMyösPaperInjalostukseen,Kuten Aallotuskartongin JA Tarrotuskartongin Ja Tarralaminaattien Valmistuksen。

LabelExpo Americas -Messut.

LabelExpo美洲2016年在Pohjois- JaEtelä-Amerikan etiketti- ja pakkauspainatusalan suurin tapahtuma,JokaJärjestetäände.Stephens会议中心-Rakennuksessa Chicagon Esikaupungissa Rosemontissa Yhdysvalloissa。Mukana Messuilla B-Hallin Osastolla 1559上的Valmet。

Marko Toskala, liiketoimintapäällikkö, laatusäätöjärjestelmät, Valmet,电话+358 40 837 2459

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal