Valmet TuoEnsimmäisenäMaailmassaMarkkinoille Suodatinkankanden Toimintaa Seuraavan Sovelluksen

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote11.10.2016 Kello 12.00

Valmet Julkisti Uusimman Teollisen Interetsovelluksensa Filtech-MessuillaKölnissä,Saksassa 11. Lokakuuta 2016.SovellustaKäytetäänSuodatinkankaanToiminnan Seurantaan Suodattimissa。Sovellusta在Testattu asiakkaan suodatusprosesseissa hyvin tuloksin。在SaanutEnsimmäisetTilaukset的Valmet,JoissaKäyttöönotto在VieläVuoden2016 Aikana。

Laajoissa suodatusProsesseissa Voi Kulua Tuhansia Suodatinkankankaita Vuodessa。RFID-TEKNOMIALLAKERÄTYNTIEDON AVULLA SOVELLUS PYSTYY ANALYSOIMAAN SuodatinkankAnkAnkAnkAnden JA Suodattimien Toimintaa。

“Voimmehyödyntääkankaidenkäyttöiästä,vaihdonsyistäJA kankaiden kulutuksesta saatua酒店信息科科suodatusprosessin optimoimiseen。Saadun tiedon avullamyösprosessinhoitajat voivat tarkkaillaentistäparemmin ITSE suodattimen toimintaa”,kertoo Valmetin Suodatinkankaat-teknologiayksiköntuotepäällikköSanna Uusitalo.

SuodatusProsessin Analysoiminen TuoSäästöjä

Valmetin Sovellus Perustuu Erikoislaitteisiin Ja RFID-Tageihin,JotkaVälittävätSeurannassaJa Koko SuodatusProsessinAnalysäkäytettäviäTietoja。Optimaalisesti Toimiva Prosesi TuoMerkittäviäSäästöjä。

“Säästöjäsaavutetaan suunnitellun kunnossapidon JA suodattimenlyhyemmänseisokkiajan ansiosta。Suodatinkankaita JA suodattimiakehitetäänjatkuvasti,坤niiden toiminnasta saadaanenemmän酒店信息。Sovelluksen ansiostamyössuodatusasiantuntijammepystyvätantamaanetätukea坤tiedämme,美达prosessin aikana tapahtuu,sovellus auttaa美达玻璃纤维JA asiakkaitamme KOKO suodatusprosessin optimoimisessa”Uusitalo.Jatkaa。

RFID-TEKNOLOGIA ONORLUTKÄYTÖSSÄHAJANMMENTENAJAN,MUTTA VALMET ONENSIMMÄINEN,JokaHyödyntääitäSiodatinkankaissa。Valmet在kehittänytsovelluksenyhteistyössäasiakkaiden ja suodatinvalmistajien kanssa。TässäVaiheessaSovellustaKäytetäänKaivosteollisuudessa,MuttaSenKäyttöäiotaanHaajentaaSellu-JA Paperateollisuuden SuodatusProsesseihin。

raportiesimerkkejävalmetinuudestaSuodatinkankaan Toiminnan Seurannansovelluksesta.

Sovellusta Ja SenKäyttöäSitelläänFiltech-Näyttelyssäkölnissä,萨克萨萨11.13.10.2016。

Sanna Uusitalo,Tuotepällikkö,Suodatinkankaat-Teknologiayksikkö,Palvelut,Valmet,
浦。050 314 1688.

JaniP.Hämäläinen,Johtaja,Suodatinkankaat-Teknologiayksikkö,Palvelut,Valmet,
浦。040 847 7587

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.