Valmet toteutti CMPC Guaíban uuden sellulinjan ensimmäisen huoltoseisokin Brasiliassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 28.9.2016 klo 11.00

Valmetilla oli tärkeä rooli CMPC Guaíban uuden sellulinjan ensimmäisessä huoltoseisokissa Brasiliassa。Guaíban seisokki on yksi suurimmista Valmetin hooltoseisokeista . Guaíban seisokki on yksi suurimmista Valmetin hoitamista huoltoseisokeista。Laitoksen toisella sellulinjalla G2, panostettiin suunniteltuun huoltoon, jotta linja saavuttaisi suunnitellun vuosikapasiteettinsa 1,5 miljoonaa valkaistua eukalyptussellua。Valmet toteutti huoltoseisokin 31.7 -10.8.2016 välisenä ai假名。

sununnittelimme huoltoseisokkia huolellisesti yhdessä asiakkaan kanssa useamman kuukauden。Hyvän sununnittelun ansiosta pystyimme käynnistämään linjan huolon jälkeen sununniteltua nopeammin。CMPC Guaíban sellutehtaan sijainnin vuoksi on kiinnitettävä erityistä huomiota turvallisuuteen, ympäristönsuojeluun ja hyvään yhteistyöhön paikallisen yhteisön kanssa。Tehtävämme ei siis ole pelkästään varmistaa, että laitteet toimivat hyvin;meidän on myös huolehdittava laitoksen toimintaan liittyvistä yleisistä näkökohdista", sanoo Valmetin tehdasmyyntipäällikköRogerio杜阿尔特

Valmet tuki G2-linjan onnistunutta seisokkia henkilöstönsä teknisillä taidoilla ja organisoinnilla sekä alan johtavilla suunnittelun, turvallisuuden ja ympäristönsuojelun normeillaan。Ei ole epäilystäkään siitä, että Valmetin ja CMPC:n välinen yhteistyö vahvistui, ja uskon yhtiön olevan vahvasti ehdolla seuravia seisokkeja suunniteltaessa", sanoo CMPC:n huoltopäällikkö费尔南多·佩雷拉

Työtä yhteisen päämäärän hyväksi

亚洲的黄金黄金。“Vältimme töiden tekemistä useampaan kertaan, kun Valmetin ja CMPC:n tiimit työskentelivät yhdessä samaan tavoitteeseen keskittyen”,sanoo Valmetin palvelupäällikkönä Etelä-Amerikassa toimova保罗Ormeneze

Valmet vastasi tähän Etelä-Brasiliassa sijaitsevaan sellutehtaaseen toimitettujen tärkeimpien laitteiden kokonaishuollosta。Niihin kuuluivat keittolinja, kuitulinja, kuivauskoneet, kaustisointi, haihduttamo ja soodakattila。我希望我能在这个国家做些事情:在土里,在土里ympäristönsuojelukriteerien。

CMPC Guaíban G2-linjan ensimmäisen seisokin toteuttivat Valmetin huolto- ja项目。Kun otetaan huomioon kolmansien osapuolten osuus, Valmetilla oli 10 päivän aikana työmaalla johdettavanaan yli 600 henkilöä。

Valmet toimitti CMPC Guaíban uuden sellulinjan vuonna 2015

Tietoja asiakkaasta CMPC ja Guaíban tehtaasta

CMPC Celulosa -konserniin, joka on yksi Latinalaisen americkan suurimmista metsäyhtiöistä。Chilessä巴西利亚assa sijaitsevilla tehtailla valmistetaan noin 4 miljoona tonia sellua vuodessa。

Guaíban sellutehdas sijaitsee里约热内卢Grande do Sulin osavaltiossa eteläisessä Brasiliassa, ja tehtaassa on kaksi selluntuotantolinja。Uusi G2-linja on Valmetin toimitama, ja se käynnistyi toukokuussa 2015。

Elio Krummenauer, Valmetin Etelä-Amerikan palvelujohtaja, puh。+55 41 9974 8123

Rogério Duarte, Valmetin Etelä-Amerikan tehdasmyyntipäällikkö, puh。+55 41 3341 4570

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal