Valmet Toimittaa UudenValkolipeäsuotimenrottnerosin Vallvikin SelluteHtaalle Ruotsiin

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote6.4.2016 Kello 12.00

Valmet ToimittaaValkolipeäsuotimenrottnerosin Vallvikin Sellutehtaalle,Joka Sijaitsee RuotsinItärannikolla。Sudinin在Osa Tehtaan Kemikaalien Talteenottovosesia。

InvestIneiSisältyyRottnerosab:n laajaan agenda 500 -uusintaprojektiin。Sen Tavoitteena在LisätäRottnerosAB:N Rottnerosin JA VallvikinSelluteHtaidenKäytettävyytttäJAKokonaistuotantovolyMiäniin,EttäKapasiteettiNousisi 500 000 Tonniin Vuodessa。

UusiValkolibeäsuodinKorvaaNykyisen,Valmetin Vuonna 1990 Toimittaman练习。Uusi,Suurempi Suodin Tarvitaan Tehtaan KapasiteetinLisäämiseen。uusi sudinin在TarkoitusottaaKäyttöönsyksyllä2016年。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。yleensävalkolibeäsuotimenarvo alleviisi miljoonaa欧洲欧洲。

“LuotammetäysinValmetin toimituskykyyn。Vaikka aikataulu onkinerittäintiukka,uskomme,ETTA维美德toimittaa suotimen sovittuna aikana。LisäksiodotanhenkilökohtaisestiSITA,ETTApääsen的TAAtekemäänyhteistyötäValmetin kanssa,新罗TAMA上kolmas维美德projektini,城下liittyy painekiekkosuotimen asennukseen”,Vallvikin sellutehtaanProjektipäällikkö.Per-Arne NilssonSanoo。

“Vaikka olemme olleet Vallvikille luotettava toimittajavalkolipeänsaralla乔意林40 vuoden阿贾恩,塔曼projektin tiukka aikataulu teki projektin saamisesta haasteellista。住宿总共myyntivaiheeseen osallistuneettekivätstrategista JA proaktiivistatyötä,jotta onnistuimme puristamaan toimitusajan mahdollisimman lyhyeksi。Heille kaikille kuuluu异kiitos。OlemmeerittäintyytyväisiäJAOdotamme Onnistunutta JA Turvallista Projektin Toteutusta“,Sanoo ValmetinMyyntipäällikkö托马斯马尔马克斯

LisäksiValmetToimittaa Rottnerosin SelluteHtaalle Uuden Valkaisimon。TämäKauppaJulkistettiinAikaisemminTänäVuonna。

toimituksen tekniset tiedot.

ToimitusSisältäääääääääääääääääuudenPdw-Valkolipeäsuotimen,Asennuksen,KäyntiinajopalvelutSekäPerussuunnittelunPutkistolle,Instrumenteille JaSähkö-Ja Prosesiohjaukselle。PDW-PAILEKIEKKOSUODINTUOTTAATÄYSINKIRKASTAVALKOLIEEÄÄJA PESEE MEESAN POIS。ErittäinUuriValkolipeänsaantoLisääalAlääHarutuotantokapasiteettiaJa Poistaa MahdollisetProssihäiriöt,JoitaEntistäSuurempiSakkamääräJAMoiden ProssiinKuulumattomienAineksienmääräsaattaisivalkolipeässäaiheuttaa。

Tietoa Asiakkaasta Rottneros Ja Vallvik-Tehtaasta

Rottneros-yhtymätaottaapaperisellua Kahdessa SelluteHtaassa。Vallvikin Tehdas Tuottaa kemiallista sellua,kun taas rottnerosin tehdas tuottaa mekaanista sellua。Vallvikin Tehdas Tuottaa Kahdenlaistapitkäkuituistasulfaattisellua:Täysinvalkaistuaecf-sulfaattisellua(元素氯免费)Ja Valkaisematonta sulfaattisellua(未漂白的牛皮纸)。TehdasSaiäskettäinLuvanTuottaa 255 000 Tonnia Sellua Vuodessa。

Rottnerosin Vallvikin-Sellutehdas。Valokuva:Rottnerosin Kuvapankki

Thomas Malmqvist,Myyntipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 54 14 23 87

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.