Valumet Toimittaa UudenValkolipeälaitoksencmpc celulosa s.a.:n lajan sellutehtaalle chileen

Valomet Oyj:nLehdistötiedote14.3.2016 Kello 11.00

Valumet Toimittaa UudenValkolipeälaitoksenCMPC塞拉斯萨S.A.:n Lajan SelluteHtaalle Chileen。UusiValkolipeälaitosKorvaaOlemassa Olevan Laitoksen JA On Uusien,Vuonna 2018 Voimaan AstuvienYmpäristölupienMukainen。LisäksiSeNostaaValkolipeälaitoksen托达托尼奥塔省JaLisääYhtiönKalkinKierron Hallinnan Jountavuutta。2018年MääräkäynnistyäHelmikuussa的Uuden Laitoksen。

Tilaussisältyyvalmetin vuoden 2016年ensimmäisenneljänneksensaapuneisiin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänHaajuinenUusiValkolipeälaitoson Tavallisesti 70-80 Miljoonan Euron Arvoinen。

Valitsimme Valmetin tämän project toimittajaksi, koska yhtiö on aiemmin suoriutunut erinomaisestii erilaisista meille toimittamistan project jekteista ja noudattanut korkeita ympäristö- ja turvallisuusvaatimuksia rakennusvaiheessa。Luotamme siihen, että uusi valkolipeälaitos sekä parantaa Lajan ympäristösuorituskykyä että autaa meitä alentamaan toimintakustannuksiamme", sanoo CMPC Celulosa S.A:n project jekti- ja teknologiajohtajaNeil Chablani.

toimituksen tekniset tiedot.

Valmetin ToimitukseenSisältyyValkolipeälaitosSekäKaustIoningijärjestelmäJAMeesauuni Tehokasta Kemikaalien Talteenottoa Varten。UudenValkolibeälaitoksenKapasiteTi5 500米3.ValkolibeääävässäJAMeesauunin Kapasiteetti 450TonniaPäivässä。Valmetin Recovery Analyzer在LuotettavaJaTärkeä分析赛intijärjestelmävalkolipeälaitoksenPrussioiohjaukseen。TämäToteUtusangevemetin AnalysaattorinEnsimmäinen公开宣传索恩·艾鲁氏菌。

Tietoja asiakkaasta CMPC Celulosa S.A.

CMPC在Vuonna 1920 Perustettu Sellu-JaPaperiyhtiö,Joka Tuottaa Puutuotteita,Sellua,Parlyia,Pakkaustuotteita Ja Pehmopaperia Latinalaisessa Amerikassa。YhtiöToimiiKahdeksassaMaassa,JASillä在Yli 30 000 Asiakasta Yli 45 Maassa。CMPC:LLÄon noin 16 800TyöntekijääiEripuliLamaailmaa。

Carl Mikael Stål, teknologia- ja projektipäällikkö, Andien价值,瓦尔梅特,puh。+56 9982 66 255。
Paulo Aguiar,Myyntiipäällikkö,Etelä-AmerikanKuituprosessit,WPH,BiotKogia(Brasilia),Valomet,+55 41 3341 4663。

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal