Valumet toimittaa tampereensähkölaitokselleautomaatioratkaisuntehostamaankaukolämmöntootantoa

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote30.9.2016 KLO 10:00

Valmet toimtaa Tampereen Sähkölaitokselle automaatioratkaisun, jonka avulla yhtiö pystyy tehostamaan kaukolämmön tuotantoa ja siirtoa, alentaan tuotantokustannuksia sekä parantaan toimittamansa kaukolämmön laatua。

TilausSisältyiValmetin Vuoden 2016 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin,JA SE Luovuteaan AsiakkaalleKeväällä2018。

“Toimituksessa TiiVistyy ValmetinLähes30Vuoden JA Yli 300 Optimointiprojektin KokemusSekä森Mukanaan Tuoma Toimitusvarmuus。ProjektinMyötä亚洲卡斯萨卡·帕哈迈曼·蒂埃丹·瓦尔梅尔(Parhaimman TietotootonKaukolämmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmöntantannontehostamiseen”,ToteaaRatkaisupäällikköTeijoSalonpää.valmetin自动加工 - Liiketoiminnasta。

HyötyäSäänJAKulutuksen恩纳卡诺斯塔

Valmetin ToimitusSisältääValmetDNA District Heater Manager -Automaatioratkaisun,Joka Integhoidaan Osaksi Tampereen Sisaksi Tampereen Sisaksi Tampereen Sisahsi TampereenSöhkölaitoksenKaukolämmöntootannonHaukolämmöntootannonOhjauksesaKäytettävääalvalmärmärjestelmärjestelmäää。UusiRatkaisuTäydentääValmetinJoAiemminYhtiölleToimittamaaSähkön-JALämmöntanonOptimointijärjestelmääJAvarmistaa optimoinnin tulostenhyömisenkaukolämmmöntuotannonohojauksessa。

kokonaisratkaisu ennakoisäänjakaukolämmmmömmömömömömömömömömömömömmömömömömömömmömömömömömömömömmömömmömömömömlukehtelutsekähuomioisähkö-ja polttoainemarkkinoiden mutokset。Ennakoinninmyötäkuluttajilletoimitettavankaukolämmönlaatu paranee ja tuotantokustannukset alenevat。MyösKaukolämpöverkostonKäytöikäPitenee,坤VerkostonLämpörasituksetVähenevät。

Tietoja asiakkaasta tampereensähkölaitos

Tampereensähkölaitos-yhtiöttoimittaasähköä,kaukolämpöä,kaukojäähdytytäjamaakaasua yksityis- jayritysasiakkaillePääasiassaPäasiassaPírkanmaalla。现代Energiakonserni Toteuttaa Parhaillaan VoimakastaEnergiakäänettä,jonka avulla se siiriyy fossiilisista tuotantopolttoaineistayhäenemmänkohtiuvia。Tampereen,YlöjärvenJAPirkkalan Alueilla Sijaitsevissa jakeluverkoissaKaukolämmiyksenon Valinnut Reilut 5 500Kiinteistöä。Alueella Noin 200 000 Asukasta AsuuKaukolämmitetyssäkodissa。

Tampereen Sähkölaitos pystyy tehostamaan kaukolämmön tuotantoa ja siirtoa, alentamaan tuotantokustannuksia sekä parantaan toimittamansa kaukolämmön laatua Valmetin automaatioratkaisun avulla。

TeijoSalonpää,Ratkaisupäällikkö,自动化,Valmet,Puh。040 524 2675.

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal