Valumettoimittaasödracellinmörruminsellutehtaan Ruskean Massan Pesulaitoksen现代主义

Valomet Oyj:nLehdistötiedote29.4.2016 KLO 9:00

Valmet Toimittaa Liukosellulinjan Ruskean Massan Pesulaitoksen现代主义inödracellinMörruminSelluteHtaalle Ruotsiin。Uudistus在OSAsödracellinmörramtehtaanpitkänikavälinkehityshankkeentoista Vaihetta。

Ruskean Massan Pesulaitoksen UudistaminenLisääTehtaanSelluntUotantokapasiteettia 45 000吨。Projekti AloitetaanKeväällä2016年JA Sen on Arvioitu Valmistuvan Vuoden 2017Viimeiselläneljänneksellä。

Tilaussisältyyvalmetinvuoden 2016 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Vastaavan Laajuisen Uudistuksen Arvoyleensäpart10Miljoonaa Euroa。

,SANOO的Södra细胞MörrumintuotantoinsinööriJAprojektipäällikkö “上jatkoa liukosellulinjalla vuonna 2011 Valmetin kanssa aloitetullehyvälleyhteistyölle。TAMA investointi mahdollistaa tuotannon kasvattamisen JAlisäämahdollisuuksiammekehittäätuottamamme liukosellun laatua edelleen TAMA askel”马丁·威尔

SödraCellmöruminTehtaan战略an Kuuluu Vuosien 2014-2020Välillänostaa托纳塔托卡斯托蒂亚ja laajentaa tuotantoa 380 000 tonnista vuodessa 500 000吨春女群岛,josta 200 000 tonnia tulee olee olemaankealaatuista liukosellua。

toimituksen tekniset tiedot.

Ruskean Massan Pesulaitoksen ModernisointiKoostuuPääosinKolmenUudenValmet Twinroll -Puristimen Asennuksesta,Joista Kaksi Sijaitsee Ennen Happivaihetta JA YKSI Ennen Valkaisulaitosta。

“维美德TwinRoll -puristimen uusin sukupolvi VIE vedenpoiston JA pesun kokonaan uudelle tasolle。Puristimien avulla voidaan kasvattaa kapasiteettia jopa 30%,parantaa massan koostumusta JA optimoida prosessia,samallavähentäensamallakäyttö-JA kunnossapitokustannuksia。TwinRoll -puristimemme ovat osoittaneet vuosien aikana toimivuutensa useassa liukosellulinjassa。Olemme Vakuuttuneita,EttäTämä在HyväRatkaisuMörruminTehtaalle,Ja Odotamme ErinomaistaYhteistyötäyöstässäpejektissa“,Sanoo ValmetinMyyntipäällikköMikael Gustafsson.

Tietoaasiakkaastasödra细胞

Södra在Etelä-Ruotsissa Toimiva 51 000MetsänomistajanYhdistys。yhdistys在KasvanutMerkittäväksisellun,Puutuotteiden Ja Biopolttoaineiden Tuottajaksi。Södrallaon 3 800TyöntekijääJAjaettuneljännäänäänliketoiminta-alueeseen:SödraSkog,SödraCell,SödraIngerJaSödraInteriör。

SödraCell在Yksi Maailman SuurimmistaPitkäkuitusellunTuottajista,JaSillä在Kolme Tehdasta Ruotsissa:MönsteråsJAVärömönsteråsJaVärö。SödranTehtaistaAnoinaandra cellrum tuottaanykyäänkorkealaatuistasellua ja oinsina onsödrantehtaistajoka toostaa tekstiilikuitua KasvavaanKysyntänn。

Mikael Gustafsson,Myyntipäällikkö,Sellu-Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet Puh。+46 70 653 38 09

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.