Valmet toimittaa puupellettilämpölaitoksen Helenin Salmisaaren voimalaitoksell赫尔辛基

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 20.4.2016 klo 09:00

Valmet toimittaa puupellettilämpölaitoksen Helen Oy:n Salmisaaren voimalaitokselle。puplelettilaitos mahdollistaa bioopolttoaineiden käytön lisäämisen Helsingin kaukolämmön tuotannossa。在赫尔辛基,我们看到了lisätä uusiutuvan的能量图Helsingissä。Lämpölaitoksen arvioidan käynnistyvän vuoden 2018 alussa。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 toiseen neljännekseen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvo在yli 20 miljoonaa euroa。

puplelettien käyttö polttoaineena lisää kotimaisten uusiutuvien polttoaineiden käyttöä energiantuotannossa, ja luo työpaikkoja raka -aineen hankintaan ja kuljetuksiin。Lämpölaitos tukee myös Helenin tavoitteita kohti ilmastoneutraalia tuotantoa, toteaa Helenin tuotantojohtaja海基Hapuli。

Salmisaaren puupellettilämpölaitoksen sununnittelussa olemme voineet hyödyntää aiemmissa vastaavanlaisissa project jekteissa saamamme kokemukset。莱托斯täyttää tiukkenevat ympäristövaatimukset low-NOx - poltinteknikan ja tehokkaan pölynpoiston avulla。laitoksela voidan käyttää polttoaineena kuorettomasta puuraaka-aineesta valmistettuja pellettejä tai teollisuuspellettejä, joiden valmistuksessa on käytetty myös kuorta ja metsähaketta", sanoo Valmetin energiateknologian myynnistä ja huoltoalveluista vastaava johtajaKai Maenpaa

Teknista tietoa toimituksesta

Valmet toimtaa puupellettilämpölaitoksen kokonaistoimituksena。Valmetin toimitus sisältää polttoaineen kuljettimet nykyisiltä varastosiiloilta, puplelettien jauhatuksen ja pölypolttolaitteet, kuumavesikattilan ja savukaasun puhdistuksen letkusuotimella。Lisäksi Valmet toimtaa laoksen rakennukset, sähköistyksen ja Valmet DNA -automaatiojärjestelmän。海伦·vastaa perustusten tekemisestä。

Laitoksen kaukolämpöteho 92 megawattia (MW)。Valmistuessaan uusi laitos tuottaa 25000 kerrostalokaksion lämmöntarvetta vastaavan energiamäärän。

Salmisaaren uusi lämpölaitos käyttää tunissa 21 tonnia puupellettejä, jotka jauhetaan pölyksi ja poltetaan kattilan polttimilla

我是海伦·奥伊

Helen Oy:n liiketoiminta koostuu pääasiassa sähkön, kaukolämmön ja -jäähdytyksen tuotannosta sekä energian jakelusta ja myynnistä。Yrityksellä lähes 400000 asiakasta eri puolilla Suomea。Yritys kattaa kaukolämmöllä yli 90% Helsingin lämmitystarpeesta ja laajentaa energiatehokasta kaukojäähdytystä Helsingissä。Yrityksen tavoitteena on saavuttaa ilmastoneutraali energiajärjestelmä vuoteen 2050 mennessä

Kai Mäenpää, johtaja, energia ja palvelut, emea - value, Valmet, puh。+358 10 676 2410

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal