Valmet toimtaa paperikoneparannuksia ja uuden垂体leikkurin Laakirchen Papierille Itävaltaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 29.9.2016 klo 11.00

Valmet toimtaa paperikoneen parannuksia ja uuden垂体leikkurin Laakirchen paper AG:lle Itävaltaan。Laakirchen paper muuntaa paperikone 10:n (PM 10) tuottamaan ohutta pakkauskartonkia。Tällä hetkellä PM 10 tuottaa painopaperia。Uudistettu kone otetaan käyttöön syksyllä 2017。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016年KolmannenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänKaltaistenToimituksen Arvo在Tyypillisesti 5-10 Miljoonaa Euroa。

“TämänInvestoinninMyötälakirchenPapierinTuotevalikoimaa Laajennetaan Mukautumaan Pakkauskartongin Kasvaviin Markinoihin。Valmetin Teknolyia Ja Useat,Nopeiden Pakkauskartongin Pituusleikkureiden公开录音,Kommentoivat Laakirchen PapierinProjektipäällikköJohann Stadlmayr.ja tuotantopaallikkoJan Reibert

Teknisiätietojatoimituksesta

Valmetin ToimitusSisältääPuristinosanPäityksen,Olemassa Olevan RullaimenSiirtämisenJAPäivittämisenSekäuudenOptiWin鼓-kantotelaleikkurin。垂体在Valmetin uusi Dual Unwind -kaksoisaukirullain, joka mahdollistaa konerullan vaihdon minuutissa。

lajinvaihtoprojecjekteissa siirrytään使用käyttämään yhtä korkeakapasiteettista垂体leikkuria kahden sijaan, millä lisätään tehan automaatiotasoa。Tämä on tilanne myös Laakirchen PM 10:n垂体leikkurilla。Valmetin suren kapasiteetin垂体leikkuri, jossa on kaksoisaukirullain, kykenee tähän vaativaan tehtävään", kertoo leikkureiden ja rullainten tuotepäällikkö肯尼斯·AkerlundValmetilta。

Uudistuksen jälkeen viiraosaltaan 7 500 mm leveä PM 10 tuottaa pakkauskartonkia, joka on neliömassaltaan keveimmillään 70 g/m2。Vuotuinen tuotantokapasiteetti nousee 450 000吨。

Valmet OptiWin Drum -kantotelaleikkuri

Tietoja asiakkaasta Laakirchen paper AG

Laakirchen paper AG on osa Heinzel Holdingin真主安拉toimivaa Heinzel-konsernia。Konserni on Keski- ja Itä-Euroopan suurimpia markkinasellun ja aikakauslehtipaperin tuottajia。Laakirchen paper valmistaa aikakausilehtipaperia, korkeakiiltoista aikakausilehtipaperia, luetteloita ja mainospainotuotteita。PM 10:n ja PM 11:n paperituotanto on 55万吨vuodessa。

Michael Mueller, vanhempi paperiteknologiapäällikkö, EMEA-alueen myynti, Paperitehtaat, Valmet, puh。+ 49 6029 9570063

KennethÅkerlund,Tuotepällikkö,Pituusleikkurit Ja Rullaimet,Valmet Puh。+ 358 40 865 6287

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal