Valumet ToimittaaNeljännenPehmopaperilinjan精美卫生群体Abu Dhabiin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote5.2.2016 KLO 11:00

Saanut Advantage的Valmet DCT 200TS -Pehmopa副武器瓦尔梅斯林朱苏乌斯汀提瓦顿精美卫生控股(FHH),在YKSI Nuqul GroupinYhtiöistä上的Joka。Uusi Tuotantolinja,Johon Kuuluu KokonaistoimitusMassankäsittelyLaitteistostaUudelleenrullaimiin,Asennetaan FHH:N Al Nakheelin Tehtaalle Abu Dhabissa。Tuootantolinjan在SuunniteltuKäynnistyvänVuoden2017年ensimmäiselläneljänneksellä。

TilausSisältyyValmetinVuoden 2015 ViimeisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

fhh:n ja valmetinpitkäaikainenkumpanuusalkoi jo 1988. Aiemmin Valmet在Toimittanut fhh:Lle Kolme Pehmopaperikonetta - Al Bardin Paperitehtaalle Ja Al Sindian Paperitehtaalle egyptiinSekäalSnabarinpaperatehtaalleJordaniaan。

“坤我FHH:LLA valitsemme kumppania,EMME ETSI白白teknologiaa旅行车myöspitkäaikaistakumppanuutta,jossa voimme kasvaayhdessäPitkäaikainenyhteistyömmeValmetin kanssa JA兵团优势,teknologiansa vakuutti,ETTA TALLA ratkaisullameillä上parhaat edellytykset vastata markkinoiden haasteisiin JA tuottaa korkealaatuisia pehmopapereita mahdollisimman alhaisellaEnergiankulutuksella“,Sanoo Fhh:N Strategisten Tuotteiden Toimialajohtaja哈尼Nuqul.

“Olemme iloisia kumppanuudestamme FHH:短语kanssa voidessammetäyttää兵团pehmopaperilinjatarpeensamassankäsittelystäuudelleenrullaukseen在kiinnostavaa甑OSA兵团laajennushankettaan JA teemmetästäprojektista pehmopaperiprojektien malliesimerkin”,SANOO Valmetin pehmopaperiliiketoiminnan myyntijohtajaJan Erikson.

TeknistäTietoatoimituksesta.

5,6MetriäJASuunnittelunopeus 2 200 M / min的Uuden Koneen Leveys。selisääfhh:n vuosituotantoon 60 000 tonnia korkealaatuisiapesupyhkeitä,kasvopapereita,Lautasliinoja JaPaperipyhkeitäLähi-IdänMarkkinoile。

Valmetin Toimitukseen Kuuluu Kokonainen Pehmopapainvalmistuslinja,jossa onMassankäsittelylaitteisto,Advantage DCT 200TS -PehMopaAlikone JA Focus-Uudelleenrullainlaja。koneessa on Optiflo II TIS-PERÄLAATIKKOJA VALURAUTAINEN JENKKISYLINTILI。Koneessa onMyös优势 - PehmopaperiteKnologiaa mm。Visconip-Puristin,Aircap-Huuva,JA SoftreeL P -Rullain。Toimitukseen KuuluvatMyösPalvelunaAsennusvalvonta,Kouutus,KäynnistysJAKäyttöönotto。

Valmet Advantage DCT TS -PehmopaAlikone

Tietoa Asiakkaasta精美的卫生举行

在Johtavia Hygienia-AlanYrityksiäJAOSA Nuqul Glooria的良好卫生举行。Yritys在Perustettu 1952 Ja Se在NoussutLähi-IdänJaPohjois-Afrikan Alueella Johtavaan山山北南·奥尔萨拉·艾米森·苏利拉·埃里·杜·杜替埃特里拉。在Ainoaa yritys,JokaKäyttääStEstipro-steriloidernogiaa,Joka on oinutlaatuinen Prosesi Bakteerien Poistamiseen的卫生举行。Yrityksen Tavoitteena在Tuoda Uusia Laadukkaita TuotteitaPaikallisile JaKansainvälisilleMarkkinoileLe。

Jan Eriksson,Myyntijohtaja,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+46 705 17 14 14 90

Kent Nika,Myyntipäällikkö,Pehmopaperitehtaat,Valmet,Puh。+46 705 50 78 20

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.