瓦尔梅特·托米塔·拉扬·卡顿基科诺乌斯南说:“我有一颗伟大的心。

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 30.5.2016 klo 11:00

Valumet Toimittaa ITC:N Bhadrachalam-Tehtaalle Intiaan Laajan KartonkikoneUudistuksenSekäaivaAtatioratkaisutKoneen-Ja Laadunvalvontaan。Uudistettu tuotantolinja(PM1)在超越塔拉瓜兰省Korkealaatuista JaKevyttäPäällystettyäkartonkialaajallaNeliömassa-alueella。uusittu tuotantolinjakäynnistetäänloppuodesta2017。

Tilaussisältyyvalmetinvuoden 2016 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。TämänKaltaistentoimituksen arvo tyypillisesti 30-40 miljoonaa。

“在ITC ollut Intian paperiteollisuudenedelläkävijäesiteltyäänkansainvälisetlaatuvaatimuksettäyttäväntaivekartongin Investointimme Valmetin toimittamaan uusinta teknologiaa edustavaan kartonkikone PM4:。AAN vuonna 1997年muutti Intian graafista阿拉Valmetin valinta kumppaniksi PM1:N uusinnassa上sopusoinnussa仙kanssa,ETTA haluamme parantaa asiakkaidemme kokemustayhdistäen仙”三重底线 “-filosofiaan以利ympäristön,taloudellisten JA sosiaalistentekijöidenkehittämiseen。维美德tukemana otamme大汉koneeseenkäyttöönmaailmanlaajuisesti parasta saatavilla olevaa teknologiaa。奥伦瓦玛,ETTA asiakkaammehyötyvätsuunnattomastitästäprojektista”,ITC SANOO纸板及特种纸Divisioonan toimitusjohtajaSanjay Singh.

“Pitkäaikainensuhde asiakkaaseen muodostaa vankan pohjan大汉projektiin - myöstoinen tehtaalla oleva kartonkikone PM4,jonka Bhadrachalam工厂在arvostanut lippulaivakseen,在Valmetin toimittama Energia- JA raaka-ainesäästötnousivattärkeimmiksiasioiksi neuvoteltaessatästäuusintaprojektista Korkealaatuinen马萨JA康美丹uusin teknologiamme JA automaatiommeyhdistettynäITC。:Nhenkilöstönpätevyyteenantavathyvänpohjan erinomaisen lopputuotteen valmistukseen塔曼koneuusinnan avulla ITC:。LLA上mahdollisuus厄拉maailmanlaajuisesti parhaiden taivekartongin tuottajien joukossa,坤kartonkia arvioidaan keveyden JA korkeabulkkisuuden kautta NAMA ominaisuudet johtavat suoraan raaka-ainesäästöihin,” SANOO myynti- JA markkinointijohtaja佩特里PaukkunenValmetista。

Kaupan tekniset tiedot

Valmetin ITC Bhadrachalamille Toimittama PK1-KartonkikoneuusintaSisältääKaikkiTärkeimmätTeknologiatPerälaatikostaRullaimelleSekäApiraatiotaKoneen- Ja Laadunvalvontaan。koneessa on unmerita Johtavia Teknologioita,Joita Saa Vain Valmetin Toimittamana。

OptiFlo长网造纸机-peralaatikko,光成形多-viiraosa jaOptiPress线性-puristinosa,jossa on Lineaarinen adran Kulku JaKenkänippi,OvatTärkeitäLaadukkaanKartongin托纳顿。NE Parantavat mm。lopputuenteen pinta- ja lujuusominaisuuuksiasekätaottavuutta。Erona Muihin IntianPäällystetynKartonginKoneisiin PM1-Kartonkinkonessa ei OleJenkkisylinteriä,Joka Umerulin Rajoittaa Tuotantoa。Kalanterointiosasa在Valmetin Uudentyyppinen Luotettavaa Kalantointia Tarjoava Conticalender Compact。

Valmet DNA -koneenohjaus ja Valmet IQ -laadunvalvontajärjestelmät antavat tarkkaa ja lotettavaa reaaliaikaista tietoa, joka mahdollistaa koko tuotantoprosessin ja lopputuotteen laadun optimonin。

Leveydeltään 4250 mm (viira) oleva PK 1 tuottaa päätuotteensa kuppikartongin lisäksi myös taivekartonkia (FBB), valkaistua kartonkia (SBS) ja taidekartonkeja neliöpainoalueella 150-320 g/m2。Uudistettujen koneenosien suunnittelunopeus on 600 m/min。

ITC:n a Valmetin edustajia sopimuksen allekirjoitustilaisuudessa

Tietoa asiakkaasta ITC

ITC纸板和特种纸事业部关于yksi paperi- ja kartonkialan johtavista yrityksistä tarjoten monipuolisesti ratkaisuja pakkaus- ja viestintätarpeisiin。Alan uusinta teknologiaa hyödyntäen yhtiöstä on tullut Etelä-Aasian suurin pakkaus- ja graafisten kartonkien valmistaja。Bhadrachalam-yksikössä在seitsemän科内塔,joiden vuotuinen tuotantokapasiteetti在405 000吨(吨)kartongin osalta和14 000吨(吨)erikoiskartonkien osalta。

Petri Paukkunen, myynti- ja markkinintijohtaja, paperitetaat, Valmet, puh。040 744 8182

NK Jain, Aasian ja Tyynenmeren alueen myyntijohtaja, Valmet, puh。+ 91 9873251858

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeetnoteerataan纳斯达克Helsingissa。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal