Valumet ToimittaaLaadunhallintajärjestelmänTembecTartasinSelluteHtaalle Ranskaan

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote16.9.2016 KLO 11.00

Tembec-Konserniin Kuuluva Erikoisliukosellua Valmistava Tehdas Tartasissa Ranskassa on Tilannut SellunkuivauskoneelenValmet IQ-Laadunhallintajärjestelmän.JA Laajennuksen NykyiseenValmet DNA-Automaatiojärjestelmäänsä.。Investoinnin Tavoitteena在Prossin stabilointi Ja Erilaisten Muutostilanteiden,KutenKäyntiinajojen,Katkojen Ja Nopeusmuutosten AiheuttamaaHävikkiä。UusiLaadunhallintajärjestelmäOtetaanKäyttöönLokakuussa2016。

Tilaussisältyivalmetin vuoden 2016 ToisenNeljänneksenSaatuihinTilauksiin。TyypillisestiTämänKaltaisenAutomaatiojärjestelmätoimituksenarvo one alle Miljoona Euroa。

“坤päätimmeuudistaa automaatio- JAlaadunhallintajärjestelmiämmevanhentuneiden laitteiden korvaamissuunnitelmamme mukaisesti,vaihtoehtoina olivat nykyinen toimittajamme JA维美德。Valitsimme Valmetin,koska上parempi reagointikyky JA saamme mahdollisesti laatuetuja仙järjestelmässä”,SANOO projektiosaston johtajaLudovic Berdinel.Tembec Tartasin Tehtaalta。

“Tehdas vakuuttuikyvystämmeparantaa sellunkuivauskoneensuorituskykyäautomaatioratkaisullamme JA prosessiosaamisellamme”,toteaa Ranskan JA Pohjois-Amerikan myyntijohtajaBoris Hosteins.Valmetin Automaatio-Liiketoimintayksiköstä。

TeknistäTietoatoimituksesta.

Valmetin UusiLaadunhallintajärjestelmäKorvaaToisenToimittajan VanhentuneenJärjestelmän。Toimitukseen Kuuluvat Valmet IQ-Mittausjärjestelmä,JohonSisältyyMittapalkki,Neliöpaino-Ja KosteusanturitSekälisäksiLakatusäädötSekä-Raportointi。Valmet IQYhdistääLaadunhallintajärjestelmänTärkeimmäturemitItEliMittaukset,Säädöt,Profiilitoimilaitteet,Kunnonvalvonnan Ja Vianilmaisun Samaan Asiakastarpeiden Mukaan SkaalautuvaanJärjestelmään。Sen Kaikki Osat Sopivat Yhteen Eri Sukupolvia Edustavien Valmet-Tuotteiden Kanssa,MikävarmistaaInvestoinnin KannattavuudenMyösPitkälläTähtäimelläJAnykyisen Laitekannan TehokkaanHyödyntämisen。

SamassaYhteydessäValmetLaajentaaMyösTehtaanSeatunkuivausProsesseissaNeljäVuottaKäytösäOlluttaValmetDNA-AutomaatioJärjestelmää。toimitukseen kuuluu mm。650 Uutta I / O-Liityntöjä,Jotka Korvaavat Vanhentuneet Ohjelmoitavat Logiikat。

Tietoja Asiakkaasta Tembec Tartas SAS

Tembec Tartas SAS在Johtava Erikoisliukosellun Toimittaja,JonkaTuotteitaKäytetäänMuunMuassa Kosmetiikka-,Lääke-,Elintarvike- Ja Rakennusteollisuudessa。SenEmoyhtiöTembec上ISO,Monialainen JA OttegoituitunutMetsätollisuuskonserni,Joka on AlallaanKestävänMetsänhoidonEdelläkävijäMaailmassa。YhtiönTärkeimmätToimnnotSijaitsevatKanadassa Ja Ranskassa。

Boris Hosteins,Myyntijohtaja,Ranska Ja Pohjois-Afrikka,Automaatio,Valomet,Puh。+33 557 921083

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.