Valmet toimittaa kuidutinjärjestelmän Action Groupille Intiaan

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote6.10.2016 KLO 11.00

Valmet ToimittaaKuidutinjärjestelmän行动Groupille Intiaan。Kuidutinjärjestelmä在TärkeäOSA行动Groupinuutta Rakenteilla Olevaa Kuitulevylinjaa,Joka Tuottaa Tunnissa 28吨erikoiskova kuitua。Järjestelmän在SuunniteltuKäynnistettävänSyyskuussa2017上。

tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen tilauksiin。Tämän laajuisen toimituksen arvo,网址yleensä 1,5-5 miljoonaa euroa。

“vertaiimme markkinoilla olevia jauhinvaihtoehtoja ja huomasimme, että Valmetin järjestelmä sopii linjallemme parhaiten”,sanoo Action Groupin johtajaVivek耆那教徒的

“Toimitettava kuidutinjärjestelmä on nimenomaan sununniteltu jopa 32吨tuotantovauhtiin tunissa, mikä sopii täydellisesti tähän tapaukseen。jokaksi linjaa上的Asiakkaalla, ja tämä上的ensimmäinen Valmetin toimittama kuidutinjärjestelmä。Intian kuitulevymarkkinat ovat kasvussa, ja Action Group on toinen intialainen asiakas tänä vuonna, joka valitsi Valmetin toimittajakseen", sanoo Valmetin myyntipäällikköLeif Sundberg.

Valmetin Evo-Kuidutinjärjestelmä

Valmetin kuidutinjarjestelma
Valmetin toimitus Action groupilsisältää EVO-56 kuidutinjärjestelmän。Kuidutinjärjestelmä在kuitulevylinjan olennainen osa。Valmetin kuiduttimet tunnetaan lotettavuudestaan, ja niillä tuotettava kuituaines on erittäin laadukasta ja tasaista。Valmetin järjestelmän tuottama kuituaines ei sisällä juurikaan sälöjä ja sen hienoainepitoisuus on alhainen, mikä on menestyksekkään kuitulevytuotannon edellytys。

Tietoa asiakkaasta Action Group
行动小组在44-Vuotias monialayritys,Jolla在Jakeasema jalkine-,Teräs-贾萨韦斯,Kemikaali-,Kiinteistö-,Tervedenhoito- Ja Elektroniikkateollisuudessa Intiassa。YhtiönPääkonttoriSijaitseeudyog Nagariss Nagarissa,德里亚萨动作特萨,杰卡在OSA行动Glooria,Yksi Intian Suurimmista Kuitulevyvalmistajista Ja Sen·塔纳塔·哈伊蒂塔·哈伊塔斯萨·莱蒂奥萨·哈伊萨萨Ja Huonekaluissa。

NK Jain, myyntijohtaja, Sellu ja energia - like iketoimintalinja, Intia, Valmet, puh。+ 91 9873251858

Leif Sundberg, myyntipäällikkö, Sellu ja energia - likiketoimintalinja, Valmet, puh。+46 70 606 55 47

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal