Valumet Toimittaa Koelaitoksen Uutta Sukupolvea Edustavaa Liukosellun KeitteChosesia Varten Sappin TehtaalleEtelä-奥奥

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 22.6.2016 klo 13.00

Valmet Toimittamaa Liukosellun Keiton Koelaitokseen Biouusiutuvien Kemikaalien Uuttoprosessin Tutkimiseksi Ja Optimoimiseksi SappilleEteläAfrikkaan。Laitos onlähesTeollisuuskokoluokkaaJa Sappin Ngodwanan Tehtaalla。Koelaitos Mahdollistaa Uutta sukupolvea edustavan liukosellun keittoprosessin tarkastun ja Uusien ideoiden testauksen tehdasmittakaavassa。Uuden Laitoksen在MääräKäynnistäAlluodesta2017上。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

TässäProjektissaSappi Ja Valmet OttavatYhdessäuudenAskeleenLiukosellunKäsittelyssäJATutkivatLiukosellunTuotannon Uusia MahdollisiaTulonlähteitä。UUDETTULONLÄHTETLITTYVÄTSKITTOLATOKSENESIHYDROLYYSIGRAUKSESTA UUTETTAVIIN BIOPOHJAISIIN Materiaaleihin,Kuten Sokereihin Ja Ligniiniin Arvokkaamenien Biokemikaalien Tuottamiseksi。

“Investinei Uuteen Teknologiaan在Jatkoa Sappin StrateCiselle Suuntaukselle Uusien BiopohjaistenMahdollisuuksienLöytämiseksi。森拓杜马斯·萨利斯卡斯州萨洛拉Suemmat volyymit Ja Liukosellun Korkean Laadun”,Kertoo Sappin Teknologiajohtajaandrea rossi.

Olemme erittäin tyytyväisiä, että Sappi valitsi Valmetin liukosellun keiton kokeilulaitoksen toimittajaksi Ngodwanan tehtaalle。Yhteisenä tavoitteenamme on luda uutta sukupolvea edustava liukosellun keittokonsepti, jonka avulla on mahdollisuus saada aikaan merkittäviä muutoksia tällä teollisuuden alalla tulevina vuosina。Uuden konseptin tärkeimpiä ominaisuuksia ovat liukosellun korkeampi laatu, alhaisemmat käyttökustannukset ja uusi, optimimitu hydroysitulovita。Tämä projjekti linjassa tutkimus- ja kehitystavoitteidemme kanssa, sillä haluamme tarjota uudenaikaisia teknologioita ja edistää uusiutuvan materiaalin käyttöä。Tämä vahvistaa myös asemaamme markkinajohtajana liukoselluteknologian alalla", toteaa johtajaLarsSjödinValmetin kuitujenjalostus liiketoiminnasta。

Tietoa Asiakkaasta Sappi.

SAPPI专业纤维素OSA SAPPI LIMITED-YHTIÖTÄ。Se Myy Liukosellua(Erikoissellua)Erilaisia Kulutustuotteita Valmistaville Jalostustehtaille,Mutta erityisesti Vaatteissa JaTekstileissäkäytettävänViskoosikatkokuidunvalmista Varten。Sappi在Maailman Suurin Liukosellun valmistaja。SitäValmistetaanKahdessa TehtaassaEtelä-AfrikassaSekäclquet'ntehtaallapohjois-amerikassa。läheskaikkitehtaissa valmistetut tootteetmenevätvieteiin。

Sappin Ngodwanan sellutehdas Etelä-Afrikassa (kuva Sappi Limited)

LarsSjödin,Johtaja,Kuitujenjalostus,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valomet,Puh。+46 70 625 57 11

Andrea Rossi, teknologiajohtaja, Sappi Limited, puh。+27 11 407 8003

SappinLehdistötiedote14.Kesäkuuta2016

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal