我们将通过kehittyneitä prosessinohjausjärjestelmiä对日本纸张进行分析

Valmet Oyj:NAmmattilehdistötiedote12.7.2016 KLO 11.00

Valmet on saanut uusintatilaukset kehittyneistä prosessinohjausjärjestelmistä (APC) ja analysaattoreista japanilaiselta Nippon Paperilta。我想让日本纸厂为我做一件事,我想让你做一件事kehittyneistä prosessinohjausjärjestelmistä (APC) sekä Valmet Kappa -analysaattoreista tehtaden valkaisu-我想让我做一件事。Nämä ratkaisut tuovat Nippon Paperille säästöjä kemikaalien ja energian kulutukseen sekä vähentävät lopputuotteen laadunvaihtelua。Uudet, viimeisintä teknologiaa edustavat Kappa-analysaattorit korvaavat Nippon Paperin käyttämät analysaattorit。Uudet kehittyneet prosessinohjaukset ja kpa -analysaattorit otetaan käyttöön vuoden 2016 ai假名。

Lisäksivalmet tarjoaa nippon paperille prossin suorituskyyynLiittyviäPalveluja,Jotka Tukevat Tuloksia JaSäästöjäitkälläikavälillä。Palvelut Kattavat Asiantuntijatuen JA Konsultoinnin。Prosuseja Parannetaan EdelleenTiiviissäYhteistyössäSealkkaan堪萨萨Osana Palveluja。
TilausSisältyiValmetinVuoden 2016年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。

伊利诺玛西亚,图洛克西亚,爱玛斯塔

Tilauksen taustalla对aiempi APC- ja的分析是由日本Paperin Akitan tetaalle ja siitä进行的。Vuonna 2015日本Paperin Akitan tetaalle toimitettu suorituskyvyn parannusprojekti oli menestyksekäs。

“Projektin Kohokohta Oli Nopeus,Jossa Akitan Tehdas SaavuttiMerkittäviäsäästöjä”,Kommentoi Nippon Paperinakitan Tehtaan Automaatio-Osaston Tekninen JohtajaKameda。Tulokset saavutettiin toimittamalla kokonaisvaltainen ratkaisu, joka koostui APC-järjestelmästä, analysaattoreista sekä prosessiin liittyvästä konsultoninista。Säästöt saavutettiin aikataulussa,是的ylittivät selkeästi kaikki tavoitteet。

TälläHetkelläakitanTehdasSäästäävalkaisukemikaalienKäytössä7%,Loppuvaaleus Keshihajonta在Alentunut 28%,Ja MeesauuninEnergiasäästötovat5,5%。Tehdas On Solminut Valmetin Kanssa SuorituskyvynYlläpitosopimuksenSäästöjenylläpitämiseksiJAKasvattamiseksiPitkälläAikavälillä。

Ennätysmäärä Kappa-analysaattoritoimituksia vuoden ai假名

Viimeisen vuoden aikana Valmet on saanut ennätyksellisen määrän tilauksia kapa - analysaatreista。Tämä on vahvistanut Valmetin johtoasemaa entisestään Kappa-analysaattorien globaaleilla markkinoilla ja kasvattanut sen markkinaosuutta。

Kaikissa 2000-luvuilla käynnistyneissä uusissa sellutehtaissa on Valmet Kappa-analysaattorit。1992年,minkä jälkeen Valmet on asentanut yli 430 analysaattoria sellutehtaisiin ympäri maailmaa。Nykypäivänä kaikki johtavat kemiallisen sellun valmistajat eri puolilla maailmaa käyttävät prosessesaan tätä teknologiaa。

Kappa-analysaattorien markkinatrendeistä on saatavilla lisätietoa osoitteessa valmet.com。Ennätysmäärävalmetkappa -analysaattoritoimituksia Viimeisen Vuoden Aikana

Hyväksitodetutsuorituskykyratkaisut perustuvat kehittyneeseen prosesinohjaukseen ja Optimointiin

Valmetin Suorituskykyratkaisut Ovat Osa Kattavaa Palvelutarjontaa。网站上的苏万尼特拉普拉塔山罕有南瓜 - Ja PaperInvalmistajien Prosesien Suorituskya。KehittyneidenProsesinohjausjärjestelmien(APC)Markkinajohtaja 320 AsennuksellaanYmpärieMaailmaa上的Valmet。RatkaisuissaYhdistyvätKehittynytProsesinohjaus,OptimointiteKnologia JA Asiantuntemus,JANiissähyödynnetäänValmetinPrussimittauksiaJa Analysaattoreita。Ratkaisut Ovat Skaalattavissa Osastotasolta Linja- Tai Tehdastasoiseen Optimointiin Asti。

Luelisää.Valmetin prosessien optimointipalveluista ja -ratkaisuistaosoitteessa valmet.com。

Tietoa asiakkaasta Nippon Paper

Nippon纸组在Yksi Paperin Ja Kartongin Johtavista Valmistajista Maailmassa。Nippon Paper Akita在Japaninin Johtava Paperin-,Kartongin- Ja Sellunvalmistaja。

Atsushi Yamamoto,Myyntipäällikkö,Japani,Automaatio,Valmet,Puh。+81 3 6744 3074

Johanna Newcomb, globaali myyntijohtaja, suorituskykyratkaisut, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 554 2928

Risto Rinne,Globaali Myyntijohtaja,Selluanalysaattorit,Automaatio,Valomet,Puh。+358 50 409 5363

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.