Valumet toimittaa kaustisointiksen uudistuksen arkangelin sellu- japaperitehtaallevenäjälle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote24.5.2016 Kello 11.00

Valumet Toimittaa KaustisointiTaitoksen Uudistuksen Arkhangelin Sellu- JA Paperitehtaalle NovodvinskiinVenäjälle。PäitykseenSisältyvätSekäTeknologia-erettäiaptaatiotoimitukset。Arkangelin Sellu-Ja Paperi Toteuttaa Uudistuksen Laitoksen Kapasiteetin Kasvattamiseksi Ja Vanhentuneiden Laitteistojen Korvaamiseksi Uusilla。2017年MääräKäynnistyäJourukuussa的Uuden Toimituksen。

TilausSisältyivalmetin vuoden 2016年ensimmäisenneljänneksensaapuneisiin tilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TämänLaajuisenTehdaspäitysenyleensäPare10Miljoonaa Euroa。

Tämä project jekti on toinen vaihe valkaistun sellun tuotannon uudistuksessa, jonka avulla kasvatamme tuotantokapasiteettiamme。Ensimmäinen vaihe, johon kuului vanhojen rumpupesurien korvaaminen ja kolmen Valmet TwinRoll -puristimen asennus, toteutetiin onnistuneestivuonna 2015。Tämän uusinnan tavoitteena在lisätä valkolipeän tuotantoa上。Myöhemmin asenname vielä happidelignifiointilaitoksen。Lisäksi projecktin aikana korvataan vanhentunut laitteisto uudella”,sanoo Arkangelin tehtaan apulaispääinsinööri帕维尔斯米尔诺夫

“关于mahdollista kasvattaa laitoksen kapasiteettia JAvähentäämerkittävääkunnossapitotyötä,霍塔laitos TALLAhetkellävaatii。Toimitus上erityisenjännittävä,koskakyseessäUusinnan avulla上ensimmäinen凯尔陶,坤toimitamme uuden sukupolven OptiDisc-meesakiekkosuodattimen。多摩ratkaisulisäätyöturvallisuuttaJA varmistaa tehtaan ajettavuuden”,SANOO Valmetinmyyntipäällikkö.托马斯Malmqvist

toimituksen tekniset tiedot.
ToimitukseenSisältyyKaustisointiToksenTeknologia,MukaanLukienJäähdytys,Sammutus,ValkolipeänSuodatusSekäMeesanPesuJa Kuivaus。PääkoneistonJALISÄVARUSTEIDENLISÄKSITILAUKSEENSisältyykoneiston moottoreihinLiittyvät自动赛TiotioInstrumentSekädcs-Prossinohjausjärjestelmä。Meesakiekkosuodattimen Uuden Suunnittelun Ansiosta Laakereihin JaTiivisteisiinPääseeKäsiksiAstianUlkopuolelta,MikäPholottaaKunnossapitoaJA Parantaa Turvallisuutta。Uudella RatkaisullaKaksinkertaistetaanPääakselinKäyttöikä。

Tietoja Asiakkaasta Arkangelin Sellu- JA Parageitehdas
arkangelin sellu- ja paperi tehdas在Yksi Johtavista Puukemian Tehtaista Eurooopassa。Senpääomistaja在纸浆厂持有GmbH。Yhtiö在Johtava Pakkauskartongin Valmistaja Ja YksiMerkittävimmistäSearuntuottajistaVenäjällä。yhtiöon erikoistunut valkaistun sulfaattisellun,kartongin,Erilaisten paperilajien jatehtäväkirjojentuotantoon。

Thomas Malmqvist,Myyntipäällikkö,Sellu Ja Energia -Liiketoimintalinja,Valmet,Puh。+46 54 14 23 87。

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal