Valmet toimtaa biomassaa käyttävän kattilalaitoksen Segezhan sellu- ja paperitehtaalle Venäjälle

Valomet Oyj:NLehdistötiedote4.7.2016 KLO 11.00

Valmet ToimittaaBiomassaakäyttävännKattilalaitoksenSekäSiihenLiittyvät自动议员 - JAYMPÄRISTÖJÄRJESTELMÄTSSEGEZHANSELLU- JA PAPERATEHTAALLE KARJALANTASAVALTAANVENÄJÄLLE。KattilaTuottaaHöyryäTehtaanTuotantoprosessejaVarten Ja MahdollistaaPuujättenJALietteenKäytönPolttoaineena。TämänAnsiostaRaskaanPolttoöljynKäyttöJaPäästöjenMääräVähenevät,JA TehtaanYmpäristövaikutuksetPienenevät。Toimituksen在MääräPapahtuaVuonna 2017上。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 toisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

" valitsimi Valmetin monpoltainekattilan vertailtuamme ensin useita tarjouksia. "Kiinnitimme huomiota laitteiston rotettavuuteen ja tomintaan sekä hinta-laatusuhteeseen。Päätökseemme vaikuttivat olennaissti teknologiset tekijät ja onnistuneet kattilareferenssit useissa eri teollisuusyrityksissä。Uudenaikaisessa monpolttoainekattilassa voidan tehokkaasti polttaa puunjalostuksessa syntyvää jätettä, jonka kosteuspitoisuus on korkea ja vaihteleve, kertoo segeza Group -konsernin tuotantojohtaja谢尔盖潘达

Uusi Tilaus Vahvistaa Valmetin asemaa kuplivien leijukerroskattiloiden(bfb)Johtavana ToimittajanaVenäjänMarkinoilla。KattiloissaKäytetäänSähkösuodattimiinPerustuvaaSavukaasujen PuhdistoTumintoa。Kyseessä在Kolmas Valmetin Leijukerrosteknologiaa Edustava KattilatoimitusVenäjälleViimeistenKolmen Vuoden Aikana。

“Valmet on jo vuosikymmenien ajan toimittanut Venäjälle useita biomassaa käyttäviä kattiloita sekä soodakattiloita。Meillä on vakiintunut toimittajaverkosto Venäjällä, missä valmistetaan merkittävä osa Segezhan toimituksesta。Toimitamme mielellämme kilpailukykyistä teknologiaamme Venäjän markkinoille myös tulevaisuudessa”,toteaa Valmetin Energian myynti- ja palvelutoimintojen Venäjän alueen johtajaNikolay Doroshenko.

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältää90MW:N Hybex-Kattilan,JokaKäyttääBFB-Polttotekniikkaa,ValmetinSähkösuodattimeenPerustuvan Savukaasujen Puhdistuslaitteet,SähköistyksenJAvalmetin DNA-AutomaatiojärjestelmänLaitoksenOhjaamiseksi JaKäyttämiseksi。

ValmetinKehittämähybex-kattila mahdollistaa PolttoaineidenjountavanKäytön,KorkeanPolttohyötysuhteen,Korkean Luotettavuuden,Erinomaisen Ohjattavuuden JaAlhaisetPäästött。Sentärkeimpänänänänätuna在MahdollisuusKäyttääPolttoaineita,Joiden Kosteuspitoisuus在Korkea Ja Polttoarvo上的帕塔拉。

这张纸是我的

Segezhan Sellu-JA Parageitehdas在Osa Segezha Group -Konsernia,Joka On Vertikaalisesti Integleoinut JaKansainvälinenMetsätallisuudenAlallaToimiva Holding-Yhtiö。Se KoostuuVenäläisistäJAEurooopPalaisistaYrityksistä,Jotka ToimivatMetsätolosuuden,Puunjalostuksen JA Sellu- JA Paperateollisuuden AlallaSekäPakkauspapiaValmistavistaYrityksistä。Segezha Group -Konsernilla on Laitoksia 13 Maassa,Ja Sen Palveluksessa Noin 13 000Työntekijää。

KaiMäenpää,Johtaja,Energian Myynti&Palvelut,Emea,Valmet,Puh。+358 10 676 2410

Nikolay Doroshenko, johtaja, Venäjä ja顺式价值,Energian myynti ja palvelutoiminnot, Valmet, puh。+7 985 222 34 74

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.blumebaby.comwww.twitter.com/valmetglobal