Valmet Toimittaa Aviaineknologiaa Kahteen Kartonkikoneeseen Kiinaan

Valomet Oyj:nLehdistötiedote31.3.2016 KLO 11:00

Valmet Toimittaa Aviaineknologiaa JAKoneenohjausjärjestelmätKahteenKartonkikonelinjaanKiinaan。Valmetin Toimitussisältääperälaatikko-ja puristisosateknologiaasekäniihinliittyvätkoneohjausjärjestelmät

TilausSisältyyValmetinVuoden 2016年EnsimmäisenneljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Tämänlaajuisen Kahden Linjan Uusinnan Arvo on Tavallisesti Noin 20-30 Miljoonaa Euroa。

“PerälaatikkoJAPuristinosaOvatTärkeimpiäTeknologioitaKartongintuotannoseaLaadukkaan Lopputuoteen Saavuttamiseksi。TeknologiammeLisäksiHyvät盖茨·普利蒂维特亚洲斯卡·瓦里茨莫省Valmetin Toimittajaksi,”Kommentoi AluemyyntijohtajaKariRäisänen.valmedilta。

TeknistäTietoatoimituksesta.

Valmetin ToimitussisältääyhteensäviisiOptiflo Fourdrinier.-perälaatikkoaja kaksiOptiPress线性-Kaksoisnippippuristinosaa,达迪萨在氡芳达维西。Toimitettavat Laittiper Varustetaan.Koneohjausjärjestelmin。Toimitettavatperälaatikotparantavat asiakkaan lopputua jakartonginvalmistusprosessin tuottavuutta。UUDET Puristinosat Puolestaan​​ Parantavat Lopputuoteen Ominaisuuksia,ValmistusProsessinVedenpoistokykyäJAkoneen Ajettavuutta。

Petri Paukkunen,Myynti-Ja Markkinointijohtaja,Paperitehtaat,Valmet,Puh。040 744 8182

范泽,Myyntijohtaja,Kiina,Valmet,Puh。+86 10 6566 6600 3108

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.