Valmet toimittaa automaatioteknologiaa uuleen dunbarinjätevoimalaitokseenskotlantiin

Valomet Oyj:NLehdistötiedote23.6.2016 KLO 10:00

Valmet on allekirjoittanut sopimuksen Babcock & Wilcox Vølund A/S -yhtiön kanssa automaatioteknologian toimitisesta uteen Dunbarin jätevoimalaitokseen, joka sijaitsee East Lothianissa Skotlannissa。Kehittyneillä automaatioratkaisuilla laitos pystyy tehokkaasti ohjaamaan uudistuvan能量talteenottoproessia ja muita toimintojaan。Valmetin toimitus ajoittuu maaliskuulle 2017。

Tilaussisältyyvalmetinvuoden 2016 ToisenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。Automaatiojärjestelmientoimitussopimusten Arvo VaihteleeYleensäLallMeljoonanEuron Ja Kolmen Miljoonan EuronVälillä。

“Kyseessä在Jo Toinen Projekti,Johon Babcock&WilcoxVølundTilaaValmetiLta自动化。托米蒂米梅vuonnajärjestelmänPeterborough'nJätevoimalaitokselle”,Kertoo Valmetin自动化自动化 - Liketoiminnan Britannian-Myyntijohtaja尼尔巴克兰

Kapasiteetti 300 000jätetonniavuodessa

Dunbarin 30 Megawatin(MW)JätevoimalaitosKäynnistyyVuoden2017 LopullaJaKäsiteleeNoin300 000吨JätettäVuodessa。Sen Verkkoon TuottamaSähkömääääääääääääääräpastaa39 000 Kodin JatkuvaaSähköntarvetta。LisäksiLaitosTuottaa Jopa 10MWLämpöäPaikalliseenKäyttöön。

Uusi Laitosinvestointi Noudattaa Skotlannin Hallituksen Linjausta,JokaTähtääJätteeen·纳米伊森·艾哈伊斯·埃哈特·斯塔莱西亚·韦恩·塞卡斯··塞卡维斯·埃德··埃德··佩戴斯·塔里塔纳

Babcock&WilcoxVølundttoimittaateknologian dunbarinjätevoimalaitoksellesekäpastaasen suunnittelusta,Hankinnoista Ja Rakentamisesta。Laitosta Operoi JA Sen Kunnossapidosta Virtaa Viridor,Yksi Europan SuurimmistaJätehuoloonKeskittyneistäyhtiöistä。

Valmet toimittaa automaatioteknologiaa uuteen Dunbarin jätevoimalaitokseen, joka sijaitsee East Lothianissa Skotlannissa。Valmet DNA -automaatiojärjestelmiä löytyy jo 60-70 prosentisa Britannian jätevoimalaitoksista。

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

Valmetin ToimitusSisältäävalmetDNA-AutomaAtiojärjestelmänJAinformaationHallintajärjestelmänSekä4StodoidutTurva-JaKunnonvalvontajärjestelmät。

Valmet on toimittanut paljon automaatioteknologia jätevoimalaitoksille Eurooppaan ja erityisesti Britanniaan。Valmet DNA -automaatiojärjestelmiä löytyy jo 60-70 prosentista Britannian jätevoimalaitoksista。Valmetin vahva paikallinen palveluorganisation在这里是一个非常好的地方。

Tietoja Asiakkaasta Babcock&WilcoxVølunda / s

Babcock&WilcoxVølunda / s在MaailmanJohtaviaJätteidenJABiomassan PolttamiseenLiittyvänTietotootoon,Teknologian Ja Laitteiden Toimittajia。Sen Teknologiaa onKäytössäyli500托托托利尼亚·yli 30 maassa。YhtiönPääkonttoriSijaitsee坦卡萨,JA Sen Omistaa Babcock&Wilcox。

尼尔·巴克兰,myyntijohtaja, Iso-Britannia, Automaatio, Valmet, puh。+44 7785 345 956

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal