Valmet toimittaa automaatioteknologia Sabah Electricity -yhtiön voimalaitokselle Malesiaan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 1.7.2016 klo 11:00

沙巴电力公司自动化技术研究所。有限公司-yhtiön (SESB) Patau-Pataun voimalaitokselle, joka sijaitsee Labuanin saarella Malesiassa。Laitoksen nykyinen automaatiojärjestelmä korvataan modernilla teknologialla, joka integrgroi kattilan, syöttöveden ja turbiinin säädön samaan Valmet DNA automaatiojärjestelmään。现代的partaa proessin säädettävyyttä ja käytettävyyttä。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 ensimmäisen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tyypillisesti tämän kaltaisen tilauksen arvo vaihtelee alle miljoonasta eurosta kolmeen miljoonaan euroon。

usi automaatiojärjestelmä otetaan käyttöön heinäkuussa。Valmet toteuttaa project yhteistyössä paikallisen kumppaninsa PESTECH Technology Sdn。有限公司-yhtion kanssa。osallistuu工程myös muita yhteistyökumppaneita eri puolilla voimalaitsta。

“Olemme aiemmin toimittaneet automaatiota Sabah Electricity -yhtiön voimalaitoksille Tenomiin ja Melawaan。Uusi tilaus osoittaa, että yhtiö on ollut tyytyväinen teknologiaamme sekä PESTECH:in ja Valmetin yhteiseen project jektitoteutukseen, sanoo Valmetin automaatio - liktoiminnan strategisista asiakkuuksista vastaava päällikköEsko Koivisto

“PESTECH ja Valmet työskentelevät järjestelmäprojektissa tiivisti TNB Remaco -yhtiön kanssa, joka toteuttaa kaasuturbiinin käyttöliittymän General electricin ja Valmetin ohjausjärjestelmien välille。项目aikataulu on hyvin tiukka", selvittää PESTECH:在myyntipäällikköPuvanesvaran

Jarjestelmaintegrointi parantaa vianetsintaa

Patau-Pataun kombivoimalaitos on suurin Sabah Electricity -yhtiön voimalaitoksista。Sen kolmen kaasuturbiinin ja yhden höyryturbiinin sähköntuotantoteho on yhteensä 112 megawattia。Valmetin teknologia tuo laitokselle selkeitä etuja。

Kaikki säädöt integroidan yhteen järjestelmään。Mahdollisissa ongelmatilanteissa integraatio tehostaa vianetsintää, kun juurisyyn määrittelyyn voidan käyttää vain yhtä sununnitteluasemaa。Lisäksi kaksi muuta Sabah Electricity -yhtiön laitosta jo käyttää Valmet DNA -teknologiaa, joten kaikki kolme voivat hyödyntää yhteisiä varaosia",Esko Koivistolisaa。

Teknista tietoa toimituksesta

Valmetin toimitus Patau-Pataun voimalaitokselle sisältää Valmet DNA -automaatiojärjestelmän, informationhallintasovelluksen, turbiinisäätäjän AEG Kanis -höyryturbiiniin, kahden nykyisen GE F6 -kaasuturbiinisäätäjän integroinin Valmet DNA -järjestelmään, sununnittelun ja käyntiinajon。Valmet toteuttaa järjestelmän tehdastestaauksen virtuaalisesti, mikä lyhentää projektiaikataulua merkittävästi。

PESTECH vastaa project kokonaistoimituksesta, järjestelmäkaappien asennuksesta, järjestelmä- ja kenttäjohdotuksesta sekä Valmet DNA -sovelluksesta lämpöä talteen ottavalle höyrygeneraattorille ja syöttövedensäätöjärjestelmään。

Sabah Electricityn Patau-Pataun voimalaitos sijaitsee Labuanin saarella Borneon roteisranannikolla Malesiassa

沙巴电力有限公司。有限公司

Sdn沙巴电力。有限公司-yhtiön (SESB) omistavat Tenaga national Berhad (80%) ja Sabahin osavaltio(20%)。Se tuottaa, siirtää ja jakaa sähköä Sabahin osavaltiossa ja Labuanin territory ossa。

Esko Koivisto, strategisista asiakkuuksista vastaava päällikkö, Automaatio, Valmet, puh。040 562 3749

Puvanesvaran, myyntipäällikkö, PESTECH Technology Sdn。有限公司,puh. +6012 919 7400

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Kuvateksti:

沙巴电力公司自动化技术研究所。有限公司-yhtiön (SESB) Patau-Pataun voimalaitokselle Malesiaan。现代的partaa proessin säädettävyyttä ja käytettävyyttä。