Valmet Oyj:n lehdistötiedote 3.10.2016 klo 11.00

Valmet toimtaa automaatiojärjestelmän uuteen täysin sähkökäyttöiseen E-ferry-lauttaan。Tilauksen teki lappeenrantalainen teknologiayritys Visedo Oy, joka vastaa aluksen sähköisestä propulsiojärjestelmästä。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 kolmannen neljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tyypillisesti automaatiojärjestelmätoimituksen arvo vaihtelee allle miljoonasta eurosta kolmeen miljoonaan euroon。Toimitus ajoittuu vuoden 2017 toiselle neljännekselle。

"Valmetin ratkaisu on teknissti erinomainen, ja yhtiö esitti siitä vahvoja referenssejä。Teknologia täydentää hyvin Visedon voimansiirtojärjestelmää uudella sähkölautalla”,sanoo Visedon palveluista vastaava johtaja汉娜Huppunen

Valmetin tavoitteena on jatkuvasti kehittää edistyksellisiä automaatioratkaisuja。Tämän kaltaiset innovatiiviset ja ympäristöystävälliset project jektit motivvoivat meitä haastamaan itseämme。Järjestelmämme lisää laivan lotettavuutta, käytettävyyttä ja turvallisuutta sekä tehostaa sen toimintaa", toteaa Valmetin laiva-automaatiosta vastaava johtaja约翰Weierud

Täysin uutta ympäristöystävällistä lauttateknologiaa

Sähkölauttaprojekti on saanut rahoitusta EU:n Horizon 2020 -tutkimus- ja tuotekehitysohjelmasta。Hankkeessa suunnitellaan, rakennetaan ja demonidan täysin sähkökäyttöinen 'vihreä' lautta, joka ei saastuta eikä aiheuta hiilidioksidipäästöjä。project jekti edistää energiatehokasta, päästötöntä lauttaliikennettä saarille, rannikkoalueilla ja sisävesillä niin Euroopassa kuin muuallakin。

劳塔拉4,2 megawattitunin akkujärjestelmä, joka tulee olemaan suurin tähän mennessä täyssähköiseen劳塔拉阿塞内图。Arvioiden mukaan sähkölautta aiheuttaa vuosittain noin 2000吨位vähemmän CO2 päästöjä ja 41.5吨位vähemmän typenoksidipäästöjä verrattuna samankokoiseen dieselkäyttöiseen lauttaan。

Maailman ensimmäinen täysin sähkökäyttöinen lautta alkaa liikennöidä Tanskassa Itämeren ranalla sijaitsevan airen saaren ja mantereen välillä noin 10 merimailin matkaa。

Täysin sähkökäyttöistä ympäristöystävällistä歌剧Valmetin automaatiojärjestelmän avulla。

Teknistä tietoa Valmetin toimituksesta

Valmet toimtaa sähkölautalle integroidun Valmet DNA IAS-automaatiojärjestelmän, jolla ohjataan ja valvotaan laautan konistoa ja hälytyksiä, sekä etäkäyttöjärjestelmän sähköisten propulsiokäyttöjen ja keulapotkurien ohjaamisen komentosillalta。

Valmet DNA -järjestelmä on suunniteltu täysin kahdennetuilla prosessiasemilla siten, että aluksen kahden propulsiojärjestelmän redundanttisusus totetuu。Alus voi kaikissa tilanteissa palata turvallisesti sataan, vaikka toinen aluksen propulsiojärjestelmistä ei toimisikaan。

Etäkäyttöjärjestelmän kosketusnäyttöjen欢迎来到我们的国家,我们也欢迎来到我们的国家。

富明见sisältyy myös hälytys- ja trenditietojen historiatiedonkeruuasema, joka kerää tietoja Visedon sähkön hallinta- ja kulutusjärjestelmistä。

Tietoja asiakkaasta Visedo Oy

Visedo Oy kehittää ja valmistaa sähköisessä voimansiirrossa käytettäviä komponentteja tehoalueella 30-700 kilowattia raskaisiin työkoneisiin, laivoihin ja linja-autoihin。Yhtiön pääkonttori ja tehdas sijaitsevat lappeenranassa。ISO 14001:2004 - serfioinnit . Yhtiöllä on ISO 9001:2008- ja

欧洲统一地平线2020 -tutkimus- ja tuotekehitysohjelmasta avustussopimuksella编号636027。

Per Syvertsen, teknologiapäällikkö, laiva-automaatiojärjestelmät, Valmet, puh。+ 47 3330 5660

海基·坦纳,myyntipäällikkö, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。040 557 0780

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal