请到automaatiojärjestelmän Kemiran Joutsenon tehtaan uudelle natriumkloraatin tuotantolinjalle

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 28.12.2016 klo 12:00

请给我发一封邮件automaatiojärjestelmän Kemiran Joutsenon tehtaalle rakennettavalle uudelle natriumkloraatin tuotantolinjalle。Automaatiojärjestelmä ohjaa tuotantoprosessia ja varmistaa sen lotettavan käynnin。

提拉斯sisältyi Valmetin vuoden 2016 kolmannen neljänneksen saatuihin tilauksiin。Järjestelmä toimittaan vuoden 2017 huhtikuussa。

“Järjestelmävalintaan vaikuttivat esimerkiksi henkilöstömme osaaminen, nykyisten järjestelmien elinkaarivaiheet ja integraatiosynergiat sekä odotetut elinjaksokustannukset。Myös nykyisten järjestelmien käyttövarmuus tuki valintaa”,sanoo sähköautomaatiopäällikkö托尼Granqvistkemiralta。

"Olemme tehneet Kemiran Joutsenon tehtaan kanssa tiivistä yhteistyötä jo 1990-luvun alkuvuosista lähtien。Tehtaalla在käytössä Valmetin automaatiojärjestelmiä, joita olemme vuosien varrella laajentaneet ja päivittäneet vastamaan tehtaan automaatiotarpeita”,toteaa myyntijohtajaKari KarppinenValmetin Automaatio-liiketoimintalinjasta。

Uuden NatriumkloraatinTuotantoykönArvioidaanValmistuvanVuoden 2017Viimeiselläneljänneksellä。NatriumKloraatista Valmistetaan Sellutehtaissa klooridioksidia(Clo2),Joka on Yleisin SellunValkaisussaKäytettäväkemikaali。

Valmet toimittaa uudelle tuotantolinjalle Valmet DNA -automaatio- ja informaationhallintajärjestelmän。Toimitukseen sisältyvät myös asennus, käyttöönotto ja koulutus。

Valmet ToimittaaAutomaatiojärjestelmänRakenteillaOlevalle Kemiran Joutsenon Tehtaan NatriumKloraatin Tuotantolinjalle。

Tietoja asiakkaasta Kemira

Kemira在globaali kemianyhtiö, joka palvelee asiakkaita runsaasti vettä käyttävillä teollisuudenaloilla。他们都是亚洲人,他们都是亚洲人,他们都是亚洲人,他们都是亚洲人。Yhtiö keskittyy massa- ja paperi-, öljy- ja kaivosteollisuuteen sekä veden käsittelyyn。Vuonna 2015 Kemiran liikevaihto oli 2,4 miljardia euroa ja henkilöstön määrä noin 4 700。Kemiran osakkeet on listattu纳斯达克赫尔辛基Oy:ssä。

Kari Karppinen, myyntijohtaja,自动化,Valmet, puh。0400 638 531

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.