Valmet solmii uusia kumppanuuksia Unkarissa, Espanjassa Intiassa laajentaakseen automaatiolitiiketoimintaansa energia- proessiteollisuudessa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 29.3.2016 klo 11:00

我们的能量是无限的- - - - - - - - - - - - - - - - liittyviä。Sopimukset toteuttavat Valmetin strategiaa, jonka tavoitteena on laajentaa energia- ja proessiautomaatioliiketomintaa ympäri maailmaa toimalla läheisessä yhteistyössä paikallisten arvostettujen kokonaisurakoitsijoiden, alkuperäisvalmistajien tai järjestelmäintegraattoreiden kanssa。

Valmetin rooli näissä kumppanuuksissa on toimittaa Valmet DNA -automaatio- ja informaatiojärjestelmä prosessien ohjaukseen, kun taas kumppani vastaa project toteutuksesta ja ressseista。jo上的Valmet DNA käytössä tuhansissa voimalaitoksissa ja teolliusprosesisa ympäri maailmaa。在tehdä yhteistyötä arvostettujen kumppaneiden kanssa", Valmetin automaatio - likotoiminnan kumppanuuksista vastaava johtaja上有一个网址Kari S.Heikkilä.

voimavarat yhteen vahvojen paikallisten toimijoiden kanssa

Valmet aloittaa yhteistyön Unkarin markkinoilla budapestiläisen Profigram Ltd. -yhtiön kanssa。Yhtiö on jo pitkään toiminut Valmetin suunnittelukumppanina monissa automaatiojärjestelmäprojekteissa。

“Kokemuksemme Ja Markkinatuntuntemukeemme Pohjalta Olemme Varmoja,Ettäpääsemäänsisäänäänäänäänsisäänäänsteollisuudenaliolele。Yhteistyösyventäääaiomaatiotämystämmejavalmetdna-järjestelmäntuntemustambe”,Toteaa profigram-yhtiönyyyntijohtaja乔治-比罗

Valmetin Uusi Kumpani Espanjassa on Ayesa新解决方案S.A.KumpanuusYhdistääyhdistääSenosaamisenSuunnittelusta,Konsultoinnista,Konsultoinnista,Teknologiasta Ja Ulkoistuksesta Valmet DNA -Teknologiaan Energia- JA ProssiteLisuuden Projekteissa Maailmanlaajuisesti。

Valmetin uusi kumppani Intiassa on Shreevari Energy Systems Private Limited -yhtiö, joka kuuluu NTC Group -konserniin ja sijaitsee Chennaissa。

Tietoja uusista kumppaneista

Profigram Ltd. -yhtiö tarjoaa yhdistetyssä voiman- ja lämmöntuotannossa sekä prosessiteollisuudessa toimiville asiakkailleen räätälöityjä ratkaisuja teollisuusautomation eri alueilla。Yhtiö muun muassa sunnittele ja toteuttaa automaatio- ja prosessinohjausjärjestelmiä。palveluksessa on noin 50 henkilöä。

Ayesa新解决方案S.A.-Yhtiö在Osa Grupo Empresarial Ayesa S.A. -Konsernia Ja Sijaitsee Espanjan Sevillassa。Konsernilla在Toimintaa 34 Maassa,JA Sen Palveluksessa on 3 165Henkilöä。Se Tarjoaa Kattavasti Palveluita Resurssien HallinnastaLaitostenKäytöönJAKunnossapitoon。Konserni Suunnittelee,Toteuttaa,Asontaa JaOttaaKäyttöönIT-Järjestelmiä,joitaKäytetäännfrastuktuurissa,Teollisuuslaitoksissa,Avaruusteknologiassa,Energiantuotannosesa,Ympäristönsuojelussa,Julkisissa Palveluissa Ja Rakentamisesa。

Shreevari能源系统私人有限公司-yhtiö on johtava palveluiden ja ratkaisujen tuottaja Intian voimalaitoksille ja erikoistunut pyöriviin ja lämpöä varaaviin ilman esilämmittimiin ja sähkösuodattimiin。Yhtiön tuotantotilat sijaitsevat Trichyssä ja pääkonttori钦奈萨。Henkilöstöä on noin 70。Yhtiö on kattila- ja generaattorivalmistaja Burmeister Wain Energyn kumppani sekä useimpien Intian sähköyhtiöiden ja maan suurimman voimayhtiön NTPC:n hyväksymä ratkaisutoimittaja。

Yksi Valmetin uusista kumppaneista energia- ja proessiteollisuuden automaatiossa on AYESA New Solutions S.A.-yhtiö西班牙塞维利亚萨。

Kari S.Heikkilä,Johtaja,合作伙伴业务,自动化,Valmet,Puh。040 552 8372

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.