Valmet Solmii策略策略Energia- JA ProsetsiteLisuuden Automaatiota Koskevan Kumppanuuden Australiassa,Uudessa-Seelannissa JA Kaakkois-Aasiassa

Valomet Oyj:nammattilehdistötiedote8.11.2016 KLO 10:00

Allekirjoittanut战略策略的Valmeten-Ja ProsetsiteLisuuden Automaatiota Koskevan Kumppanuussopimuksen Australialaisen Globetech Pty Ltd-YhtiönJAvietnamilaisen Globetech Asia-Yhtiön堪萨斯。Sopimus Kattaa Australian,Uuden-Seelannin,Laosin,Kamboděan,缅甸,Singaporen Ja MahdollisestiMyöhemminMyösMuitaKaakkois-Aasian Maita。

“Yhdessäkokeneen automaatiokumppanin kanssa pystymme paremmin palvelemaan asiakkaitamme energia- JA prosessiteollisuudessa。Valmetinjärjestelmänluotettavuus JApäivitettävyysovattärkeitätekijöitä,坤asiakkaammepäättävätinvestoinneistaan​​”,GLOBETECH SANOO私人有限公司-yhtiöntoimitusjohtaja佛罗伦蒂诺·克里克罗

“Sopimus noudattaa Valmetin strategiaa,城下tähtääläsnäolommevahvistamiseen maailmanlaajuisesti。Näemmevaltavasti mahdollisuuksia laajentaa energia- JAprosessiautomaatiojärjestelmäliiketoimintaammeGlobetechin paikallisenläsnäolonkautta”,kertoo Valmetin Automaatio-liiketoiminnan kumppanuuksista vastaava johtajaKari美国么

Valmetin Rooli Kumppanuudessa On Toimittaa Valmet DNA -Automaatio- JAInformaatioJärjestelmäProsesienOhjaukseen,昆卡斯·瓦斯·瓦斯·瓦斯·普拉斯·斯塔林ToteUtuksesta Ja Resursseista。Valmet DNA在joKäytössätuhansissavoimalaitoksissa Ja TeollisuusprosesseissaYmpäriMaailmaa。

Valmet JA Globetech Solmivat战略策略Energia- JA ProssiteollisuusautomaAtiota Koskevan Kumppanuussopimuksen。Kuvassa vasemmalta.Globetech Pty Ltd:n toimitusJohtaja.Florentino Chicharo,Valetin Kumpanuuksista Vastaava Johtaja KariS.Heikkilä,Gloimetech亚洲人Toimitusjohtaja Gerry Cardozo Ja ValmetinAutomaAtiojärjestelmienMyynnistäJAPalveluistaThaimaassa Ja VietnamissaVastaavePäällikkö汉语yrjölä。

Tietoja Valmetin Uudesta Kumppanista Globetech-Yhtiöstä

Globetech hyödyntää Australiasta, Aasiasta ja Euroopasta hankkimiaan teknologioita, ressseja ja palveluita toimittaessaan teollisuusautomated kokonaisratkaisuja australia ja kansainvälisille markkinoille。澳大利亚请2007年佩鲁stettu yritys aloitti toimintansa teollisuusautomaatiosta ja sähkökäyttöjärjestelmistä。Vuonna 2010 se perusti Globetech Construction -yhtiön, joka laajensi emoyhtiön tarjontaa australia assa sähköasennuksiin ja sähköjärjestelmien valmistukseen。Vuonna 2011 emoyhtiö秘鲁胡志明Cityssä越南toimivan Globetech Asia -yhtiön, joka tarjoaa sähkö-, mekanikka - ja prosessisuunnittelua erityisesti Aasian markkinoille。

Kari S.Heikkilä,Johtaja,Kumppaniliiketoiminta,自动化,Valmet,Puh。040 552 8372

Valmet on mail johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。请给我发一封邮件,我叫帕尔维卢萨。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal