Valmet ottaa käyttöön 3D-tulostusteknologian valmistusprosesseissaan

Valomet Oyj:NAmmattilehdistötiedote30.11.2016 KLO 11:00

Valmet在OttanutKäytöön3d-tulostuseknologian valmistusprosesseisaanyhtenäsnemmäisistäkansainvälisensellu-ja paperateollisuuden teknologiatoimittajistalyhentääkseenläpimenoikojaan。

“3D-tulostus tai toiselta nimeltään materiaalia lisäävä valmistus on erinomainen esimerkki uudesta nousevasta teknologiasta, joka tarjoaa Valmetille valtavasti mahdollisuuksia tulevaisuudessa。请您把您的名字写在您的邮箱里,邮箱地址是eivät,网址是“rajoita”Ari Saario

Valmet Avasi viimeKeväänäsundsvallissa ruotsissa uuden 3d-osaamiskeskuksen,Jossa Uudella Teknologialla在Menestyksekkäästivalmistetuvalumuottja Ja Valikoituja Valaosia上。Tulostusmateriaaleina onKäytettyalumiiniasekäconceliaja 316l-terästä。Keskuksessa testataan erilaisia tulostusmateriaaleja ja tutkitaan,Mitätaotteitavoisi tulostaakolmiulotteisena。

Läpimenoaika ja markkinoille tuontiaika lyhenevät

3d图洛斯图克森etu sellu- ja paperitehtaille näkyy nopeampina läpimenoaikoina, kun tarvitaan uusi asiakaskohtainen valumuotti。Lisäksi asiakkaiden tarvitsemia osia voidaan tulostaa nopealla toimitusajalla。

您可以试试valmistusmenetelmä antaa mahdollisuuden lyhentää您可以试试markkinoille tuontiaikaa。我对你有信心,你对我有信心,你对我有信心,että你的信心työkalut enää你的信心。

Tietoja 3D-Tulostuksesta TaiMateriaaliaLisäävästävalmistuksesta

Termit 3D-Tulostus TaiMateriaaliaLisääväValmistusTarkoittavatSamaa Prosesia,Jossa Komponentti Tuotetaan Digitaalisen 3D-SuunnittelutiedonPohjaltaLisäämällästaRiaaliakerroksittain。

材料lisäävä valmistus上termeistä tarkempi, sillä se kuvaa ammattimaista tuotantotekniikkaa。请把我的名字写在työstetä kiinteästä我们的名字上,把我的名字写在我的名字上。

3D-tulostusta voidaan käyttää asiakaskohtaisilla kuvioilla varustettujen jauhinsegmenttien valumuottien valmistamisseen

阿里萨里奥,tuotekehitysjohtaja, Valmet, puh。050 590 2046

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal