Valmet on saanut uusintatilauksen turbokompressoreiden sakkaussuojista sekä kuormanjako- ja höyryturbiinisäätimistä Borealis Polymersin Porvoon eteenilaitokselta

Valmet Oyj:nammattilehdistötiedote21.6.2016 KLO 11:00

Valmet on saanut uusintatilauksen turbokompressoreiden sakkaussuojista sekä kuormanjako- ja höyryturbiinisäätimistä Borealis Polymers Oy:n Porvoon eteenilaitokselta。Uudet säätimet otetaan käyttöön Kilpilahden teollisuusalueen suurseisokissa syksyllä 2017。

tillaus sisältyy Valmetin vuoden 2016 toisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin。我叫蒂劳克森。Tyypillisesti tämän kaltaisen tilauksen arvo on allle miljoona euroa。

Vastaava turbokompressorin sakkausuoja ja kuormanjakosäädin otettiin laitoksella käyttöön syksyllä 2015, ja niistä on saatu erittäin hyviä kokemuksia。Kattava kompressoriautomaatioratkaisu suojaa laitoksen kaikkein kriittisimpiä pääomainvestointeja eli kaikkia turbokoneita sakkaamiselta, suunnittelemattomilta seisokeilta tai vikaantumisilta。Se täyttää teollisten proessien turvallisuusvaatimukset, alentaa energiakusstannuksia ja lisää tehokkuutta。

“纽约时报Pystymme ohjaamaan prosessia JA kompressoria SEKA suojaamaan kompressoria sakkaamiseltayhdelläintegroidullajärjestelmällä。Alusta上avoin,艾卡siinäOLE suljettuja OSIA。Koneisiinliittyväntiedonnäkeekätevästisamasta科科laitoksen laajuisesta的Valmet DNA-automaatiojärjestelmästäkuin muutkin prosessitiedot”,SANOOkehittyneestäprosessinohjauksesta vastaavatiiminvetäjäStefan Smeds北欧化工聚合物Oy: sta。

TiivisYhteistyöburbokompressoreIndenAsiantuntijayrityksen Kanssa Ratkaisukehityksessa

Valmet在kehittänyt edistyksellisen kompressoriautomaatioratkaisun tiiviissä yhteistyössä alankomaalaisen turbokompressoreihin erikoistuneen Control-Care -yhtiön kanssa。

“Valmetin Uusin Avoimen Arkkitehtuurin AutomaAtioAlusta on Yhdistetty Control-Caren Ylivertaisiin Sovelluksiin Ja Laaajaan Kokemukseen Kompressoreiden Ohjauksesta”,Toteaatuotepälikkö约翰MuschValmetin Automaatio-liiketoiminnasta。

“Yhtiöttarjoavatyhdessäylivertaista osaamista kompressoriautomaatiossa。RatkaisussayhdistyvätValmetinjärjestelmäteknologiaJA美丹kokemuksemme ohjelmistosovellustenkehittämisestä,JA本身sopii hyvin敏卡tahansa turbokompressorin ohjaukseen。Asiakkaat ottavattyytyväisinävastaan​​ tehokkaan JA luotettavan suojan SEKA alentuneetkäyttökustannukset”,控制SANOO-卡伦myynnistäJA sovelluksista vastaavajohtaja汤姆Langezaal

Teknista tietoa toimituksesta

Valmet toimittaa Borealikselle Valmet DNA -teknologiaan pohjautuvan kompressorisuojajärjestelmän korvaamaan asiakkaan aiemman yksikkösäätimiin pohjautuneen säädinratkaisun。对照护理toimittaa sovellusohjelmiston turbokompressoreiden ohjaamiseen ja integroi sovellukset Valmet DNA -järjestelmäalustaan。Lisäksi se toimittaa kehittämänsä sovellukset sakkausujiin, kuormanjakosäätimiin ja höyryturbiinin ohjaukseen。Ratkaisulla voidaan säätää kompressorin koko toiminta-aluetta tarkasti, suojata kompressoreita sakkaamiselta, hallita hälytyksiä ja tasata kuormitusta kompressoreiden välillä。Kaikki tämä tehostaa turbokompressoreiden käytettävyyttä。

Toimitukseen sisältyvät myös käyttöönotto, testaus ja sakkaustestit。

Tietoja asiakkaasta Borealis Polymers Oy

Borealis Polymers Oy Kuuluu Borealis-Konserniin,Joka on Johtava Innovatiivisten Polyolfiini-,Peruskemikaali- Ja Lannoiteratkaisujen Toimittaja。KonserninPääkonttoriSijaitseeWienissäitävallassa。YhtiönHenkilöstömäärä在Noin 6 500,JASillä上的Toimintaa Yli 120 Maassa。Vuonna 2015 Borealis-Konsernin Liikevaihto Oli 7,7 Miljardia Euroa。

Johan Musch,Tuotepäällikkö,自动化,Valmet,Puh。050 317 4363.

Tom Langezaal, myynti- ja sovellusjohtaja, Control-Care, puh。+31 20 63 62 001

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien lotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

Luelisää.www.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal.