瓦尔梅特现代涡轮自动化Kotkan energy Hovinsaaren biovoimalaitoksessa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 7.6.2016 klo 13:00

Valmet on saanut tilauksen Kotkan Energia Oy:ltä Hovinsaaren biovoimalaitoksen涡轮自动化现代化isoinnista ja uudesta turbiinisäätäjästä。Syyskuussa 2016 käyttöönotettava uusi automaatio parantaa turbiinin käyttövarmuutta ja käytettävyyttä。

Tilaus sisältyi Valmetin vuoden 2016 ensimmäisen neljänneksen tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

“Valmet pystyi tarjoamaan meille avaimet käteen -toimituksena modernin turbiinisäätäjän ja siihen kunnonvalvontaratkaisun, jotka molemmat voidan integroida laitoksellamme jo käytössä olevaan Valmet DNA -automaatiojärjestelmään”,sanoo sähkö- ja säätötekniikan asiantuntijaAntti RoponenKotkan Energiasta。

风力发电机säädetään laitoksen pääautomaatiojärjestelmän kautta erillisten automaatiojärjestelmien ja linkkisovellusten sijaan, mikä lisää proessin avoimutta。

歌剧työvaiheet yksinkertastuvat ja helpottuvat, koska järjestelmään tulee muun muassa ylösajosekvenssit。Automaatiokunnossapidon työt helpottuvat, kun samoja suunnittelutyökaluja käytetään niin automaatiojärjestelmässä kuin turbiinisäädössä。Tarvittaessa operaattorit ja kunnossapito saavat nopeasti etätukea Valmetin asiantuntijoilta", kertoo Valmetin turbiiniautomaatiosta vastaava tuotepäällikkö汤姆辅助工

Valmetin automaatio korvaa elinkaarensa päähän tulleen turbiinisäätöjärjestelmän, johon ei ollut enää saatavilla varaosia。Toimitukseen kuuluvat myös turbiinin ja generaattorin suojaus, synkronointi, jännitteensäätö ja kunnonvalvonta。Asiakas saa mahdollisissa ongelmatilanteissa nopeasti yhteyden Valmetin asiantuntijoihin etäkäyttöisen analyysipalvelun tai enakoivan tukipalvelun kautta。

现代能源公司:Hovinsaaren biovoimalaitoksen涡轮自动化公司在莱托克selle uuden设立turbiinisäätäjän。

我们的朋友们都很高兴

Hovinsaaren voimalaitos muodostuu biovoimalaitoksesta sekä maakaasua polttoaineenaan käyttävästä kombivoimalaitoksesta ja apukattilasta。Se tuottaa suurimman osan Kotkassa käytettävästä kaukolämmöstä, prosessihöyryä Danisco甜味剂Oy:n tehtaalle ja sähköä valtakunnan verkkoon。

Biovoimalaitos tuottaa 37兆瓦(MW) kaukolämpöä, 15-20兆瓦prosessihöyryä ja 15兆瓦sähköä。polttoaineaan laitos käyttää teolliisuuden sivutuotteita, metsäperäisiä polttoaineita, kierrätyspolttoaineita sekä tarpeen mukaan turvetta。发电机在25兆威。
Kotkan Energia Oy on Kotkan kaupungin kokonaan omistama energiakonserni, jonka likitoiminta jakautuu energian tuotantoon ja kaukolämpöpalveluihin sekä tytäryhtiöiden Karhu Voima Verkko Oy:n ja Karhu Voima Palvelu Oy:n toimintoihin。Päätuotteita ovat kaukolämpö, sähkö ja teollisuushöyry sekä jätteiden hyötykäyttöpalvelu。Karhu Voima -yhtiöiden päätuotteita ovat sähkön- ja maakaasunsiirto sekä maakaasun yritysmyynti。Näiden lisäksi Karhu Voima -yhtiöt tuottavat teolisuuden huolto- ja kunnossapitopalveluita sekä muita palveluita。

Tom Bäckman, tuotepäällikkö, turbiiniautomaatio, Valmet, puh。050 317 4355

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal