Valmetlisäälaboratoriokutiuanyaathatoriinsa uusia ominaisuuuksia

Valmet Oyj:nammattilehdistötiedote18.5.2016 Kello 11:00

ValmetLisääValmetFS5 -LaboratorIokutiuanalysaattoriinsa(Valom纤维图像分析仪)Uusia Mittausominaisuuuuksia,Jotka Nostavat Massa- JAPaperiupunäytteidenLaboratoriotestauksen Uudelle Tasolle。

Valumet FS5 -Laboratoriokutiuanalysaattori Tuli Markkinoile Vuonna 2013 JA OnKäytössäJo60Tehtaalla。Valmet在Toimittanut 30 Vuoden Aikana Kaikkiaan Yli Tuhat Kuidun Ominaisuuksia Mittaavaa Analysaattoria。ValuberFS5Täyttääiso-StandardinVaatimukset Kuidun Pituuden Mittaamiselle。Analysaattoria在HelppoKäyttääeikäkäytöönottoVaadierityistäKoulutusta。analysaattori pystyy mittaamanan jopasadannäytteenkuituominaisuudetKahdeksan TunninTyövuoronAikana。NäytteeenautomaattisenSakeussäädönAnsiostainhimillisetVirheetJäävätPois,SillänäytetetSyötetäänAnanysaattoriinIlman Isompia erityisvalmisteluja。

AnalysaattoritVoidaanRäätälöidäSiakastarpeenMukaisestiSisältämäänVainTarvittavat Mittaukset。Myös分析酷西塞苏克斯特JA侏儒ovatHellostiohjelmoitavissa Kullekin Asiakkaalle Sopiviksi。Kunnossapitotarve onVähäinen,eikäkalibrointiaasiakkaan luona tarvita,Silläjokainenyyksikkökalibroidaanakkreditoidulakalibrointityökalullavalmetin tehtaalla kajaanissa。

UUDET Mittaukset Ennustavat Paremmin Lopputuenteen Laatua

Massan Lujuuspotentia in Nyt Mahdollista Helposti EnnustaaProssinäytteistä。parempiymmmärryskuitujenominaisuuuksista auttaa paperinvalmistajiamyöshallitsemaan prosesejaan paremminsekäsaamaanalikaan haluamaansa lopputua massasekoitusta optimoimallajakäyttämällävähemmänEnergiaaEsimerkiksijauhatuksessa。

“Asiakkaamme ovat ottaneet维美德FS5:N uuden gravimetrisen pituusmassatuloksen vastaan​​erittäinhyvin Todellinen pituusmassa-ARVO上tärkeä,新罗SITA voidaankäyttääpaperin rakenteen ennustamiseen NYT TAMA上tulos mahdollista萨阿达helpommin JA nopeammin kuin koskaan aiemmin ilman hankalaa JA aikaavieväänäytteenvalmistelua。Tuotekehitykyksemme onlähestyny​​tasiana aivan uudella tavallayhdistämälläsekäoltenstämäläläsetägerbimetristenpituusmassa-arvojenhyöndyt,mikäsäästää亚洲奥迪特,Mikaa ja Rahaa“,Sanoo Valmet FS5:Stäpastaava托伊托利特里赫姆哈哈TuomoKälkäjä.

Valmet FS5 Mittaa NYTMyösKuidunSoluseInämänPaksuuttaJA Poikkipinta-Alaa Kuten Jo Aiemman Sukupolven Valomman-AnalysaattoritSekäaportoiKeskiarvotKokoNäyttttetttetttettettette。Tulokset AuttavatYmmmärtämään,Miten Massan Ominaisuudet Vaikuttavat Lopputukuith oominaisuuuksiin。

EntistäParempiKäytöliittymä.

KäyttäjiltäsaadunPalautteen Pohjalta Valmet在KehittänytanalysaattorinKäytöliittymääSekäLisännytAjomallienJA·杰拉蒂安·罗雅Valumet FS5-AnalysaattorinKäyttöonEntistäwenchapaasellu- ja paperitehtaiden rutiinitestauksessa jatäyttääyöstutkimuslaboratorioidenvaatimukset。UUDET Ominaisuudet Ja KehittyneempiKäyttöliittymäovatsaatavillamyöspäityskenäsaialkaillajoKäytössäOleviin analysaatteihin。

TuomoKälkäjä,经理,纸张测试和实验室分析仪,自动化,Valmet,
浦。050 31 70 803

www.blumebaby.com/fs5.
https://youtu.be/zga0ojez -ww
www.blumebaby.com/analyzers.

liitteet.

Kuva:Valmet纤维图像分析仪 - Valumet FS5 -LaboratorIokutiuanalysaattori

Kuva:Kuva Kuidun Ominaisuuksista Valomet FS5 -Laboratoriokutiuanalysaattorila

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.