Valmet esittelee uusia laadunhallintaratkaisuja aallouskonille supercorreexpo 2016 -messuilla orlanddossa Yhdysvalloissa

Valmet Oyj:nammattilehdistötiedote17.10.2016 KLO 14:00

Valmet在KehittänytTäysinUudenKonseptinAaltopahvikoneidenLaadunhallintaan上。Sen Osia Ovat mm。Kustanandushokas Ja Ahtaisiin Rakenteisiin Mahtuva Valmet IQ多点湿度测量-Mittaus Ja Uusi Kamerapohjainen Valmet IQ Warp Measurement-Mittaus,JotkaYhdessätaottavatTärkeääformenAatiotaKartonginTasaisuudesta Reaiaikaisesti。

Aikaisemmin Ei Ole Ole Olemassa Aaltopahvikoneen Ahtaisiin Rakenteisiin Soveltuvia Kosteusantureita,Joten AallotusProsessia onSäädettyMittaAmallaRadanLämpötilaa。
Valmetin Kokemus PaperikoneStea ovoseseista在Osoittanut,etteiPelkkäLämpötausRiitäKuitupohjaisten佛罗萨州Säätöön,Vaan Tuotavuutta Maksimoimaan JaLaatuvirheitävähentämäänTarvitaanKosteusmittusmittusmithia。

“纽约时报Haastamme aaltopahvikoneiden perinteisensäädönuudella teknologialla SEKA uusilla metodeilla JA konsepteilla alueella,城下的aiemminjäänytvähällehuomiolle korkeamman tason automaatiossa。Olemme havainneet,ETTAlämpötilasäädönlisäksitehokas kosteudensäätöparantaa liimausta,vähentääkartonginlaatuvirheitä泰washboard-礼pyykkilautailmiötäSEKA eliminoi lopputuotteenkäyristymää。Asiakkaat ovat Ottaneet Kustanushukkaan Ratkaisumme InnOrtuneesti Vastaan​​“,SanooLiketoimintapäällikköMikko TalonenValmetin automaatioliiketoiminnasta。

青少年的创新是要坚持自己的主张

UudenSäätökokonaisuudenTärkeinOSA在Valmet IQ多点湿度测量-Mittaus。setäyttää亚洲克劳登Tarpeen Yksinkertaisesta Ja Kustanusehokkaasta Kosteusmittauksesta,Joka Sopii Aaltiopahvikoneiden Ahtaisiin Rakenteisiin。AallotusProsesssa在Jopa Kymmenen Kuivatus-Ja Uudelleenkostutusvaietta,Jotka Vaikuttavat Laatuun Ja Prossiin,Nopeuden Ja Raaka-Aineiden VaihteluidenLisäksi。

Valmet IQ -laatusäätöratkaisu aaltopahvikoneillePystyyhyödyntämäänämämäänthöyry-ja kosteusprofilinointoimilaittitasekästannaaviaankästra,jotka on Kehitetty paperateollisuuteen Ja Jotka Ovat OlleetpaperiprosesseissaKäytössäJovuosia。Myösuusikamerapohjainenkäyristymämittausonehitetty aaltopahvikoneen tarpeisiin。Valmetin aallotusprosesseihin laajentuneen tuotekehityksen tavoitteena在Tarjota创新rainatiivisia ratkaisuja,Joilla asiakas pystyy parantamanan prosesejaan ja lopputuenten laatua。

VALMET IQ.在laadunhallintaratkaisu, joka pohjautuu Valmetin yli 50 vuoden kokemukseen tuhansista järjestelmätoimituksista。Sellun, paperin, kartongin ja pehmopaperin valmistukseen suunniteltu ja asiakastarpeisiin räätälöity laadun- ja informationhallinnan järjestelmää on nyt jatkokehitetty soveltumaan myös paperinjalostukseen, kuten aaloutuskartongin ja tarralaminaattien valmistukseen。

Sovellusta Ja SenKäyttöäSitelläänLäntisenPallonpuoliskonSuurimmilla Aallotuskartonkialan MessuillaNelipäiväisessäSupercorrexpo-Tapahtumassa 17.-20。Lokakuuta 2016 Orange County Convention Centre -Keskuksessa Yhdysvaltain Orlandossa。

Valmet IQ Kokonaisuus Aaltopahvikoneille

Mikko Talonen,Liketoimintapäällikkö,Jatkojalostusratkaisut,自动化,Valmet,Puh。050 598 9873

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

卢lisaawww.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal