Valmet aloittaa kaasuturbiiniautomaatiota koskevan maailmanlaajuisen yhteistyön alankomaalaisen机械现场支持-yhtiön kanssa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 22.6.2016.2016 klo 11:00

Valmet on allekirjoittanut kaasuturbiiniautomaatiota koskevan maailmanlaajuisen yhteistyösopimuksen hollantilaisen kaasuturbiinipalveluihin erikoistuneen机械现场支持B.V. -yhtiön (MFS) kanssa。

Sopimuksen mukaan Valmet toimtaa MFS:n project jekteihin Valmet DNA -automaatiojärjestelmän kaasuturbiinin ohjaukseen, ja MFS vastaa koko kaasuturbiinin ja sen automaatiojärjestelmän uudistamisesta。

Olemme Valmetissa jo pitkään kehittäneet kaasuturbiiniautomaatioon liittyvää osaamistamme ja palveluitamme。Yhteistyö MFS:n kanssa lisää likitoiminamme kaasuturbiinien automaatiuuudistuksissa, kun MFS sisällyttää meidän automaatiojärjestelmämme omiin kaasuturbiinin uudistamis- ja uudelleensijoitusprojjekteihinsa ", sanoo Valmetin automaatiao - likitoiminnan kumppanuuksista vastaava johtajaKari美国么

Valmetin tavoin MFS toimii ympäri maailmaa。Se on totettanut monia menestyksekkäitä project jekteja muun muassa Shellille, AES Kilrootille,缅甸Lightingille, Vattenfallille, SESB:ille ja Petronasille。

“Tavoitteemme on parantaa asiakkaidemme kunnossapidon kannattavuutta, lyhentää seisokkiaikaa ja alenta elinkaarikustannuksia toimitalla heille varaosia, kunnossapitoa, kenttäpalveluita, instrumentintia, säätöjä, konsultointia ja koulutusta”,kertoo johtaja亚历克斯PeelenMFS-yhtiosta。

Tietoja Valmetin uudesta yhteistyökumppanista机械现场支持-yhtiöstä

机械现场支持B.V. -yhtiön (MFS) pääkonttori ja konepaja sijaitsevat Alankomaissa Heterenissä。Yhtiö tarjoaa palveluita maailmanlaajuisesti kaasuturbiinimarkkinoille ja loppukäyttäjille öljy- ja kaasuteollisuudessa, energiantuotannossa ja kaupallisessa merenkulussa。Yhtiön palveluihin kuuluvat asennus, käyntiinajo, palvelusopimukset, tarkastukset, huollot, uudelleensijoitusprojjektit, kaasuturbiinien automaatiojärjestelmien uudistukset, kunnostusprojjektit, varaosat ja korjaukset。

Kättä päälle uuden yhteistyösopimuksen kunniaksi。Kuvassa Valmetin automaatio - liktoiminnan kumppanuuksista vastaava johtaja Kari S. Heikkilä (vas.) ja MFS:n johtaja Alex Peelen。

Kari S. Heikkilä, johtaja, kumppaniliiketoiminta, Automaatio, Valmet, puh。040 552 8372

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal