Muutos ValmetinJohtoryhmässä.

Valomet Oyj:NLehdistötiedote28.10.2016 KLO 9:00

大卫(戴夫)国王(B.SC.(ENG))在Nimitetty Valmetin Pohjois-Amerikka Alueen Johtajaksi 15. Marraskuuta 2016年Alkaen。UudessatehtävässäänhänKuuluuvalmetinJohtoryhmäänJa·罗杰科ToimitusJohtaja Pasi Laineelle。

David KingTyöskenteleeTälläHetkelläValmetinPohjois-Amerikan Alueorganisaatiossa Sellu-Ja Energia -Liiketoiminnan Johtajana。uransa aikana davidille on kertynyt laajaa Johtamiskokemusta unierissa eriJohtotehtävissäPalveluissa,MyynnissäJALiketoiminnanKehityksessäValmetissa,Metsossa Ja ABB:Llä。HänelläonMyösVahvaKokemusEnergiantUotannosta,Asiakassuhteinh Hoidosta Ja Tiimien Johtamisesta。

威廉(比尔)Bohn,Nykyinen Valmetin Pohjois-Amerikan aluejohtaja,在PättänytSiirtyäeläkkeelleMaaliskuussa2017上。

“国际劳工组织toivottaa戴夫国王johtoryhmäämmekehittämäänValmetin Pohjois-Amerikan toimintaa JA asiakassuhteitaeteenpäin。戴夫tunnetaankyvystään萨达ihmisettekemäänparhaansa JAhänentulossuuntautuneesta tavastaan​​tehdätyötä。Uskon,ETTA NAMA ominaisuudet antavathänelleerinomaisetlähtökohdatvahvistaa liiketoimintaamme Pohjois-Amerikassa edelleen。HaluanmyöskiittääBill BohniaHänenPitkästäJAMENESTYKSEKKÄÄSTÄURASTAANVATUMISESTAANYHTIÖNMENESTYKSEEN。TOIVOMME Billille KaikkeaHyväähänenJäädessäänHyvinAnsaitulleeläkkeelle“,Sanoo Valmetin ToimitusJohtajaPasi Laine.

Lisätiedot:
Pasi Laine,Toimitusjohtaja,Valmet,Puh。010 672 0001.

大卫王因·简介

David King on Nimitetty Valmetin Pohjois-Amerikan Aluejohtajaksi 15.11.2016 Alkaen。Tätännenhän在TyöskennellytValmetin Pohjois-Amerikan alueorganisaatiossa Sellu-Ja Energialiiketoiminnan Johtajana(2013-2016)。Aiemmin King onTyöskennellytMonissaEritävissäMetsossa:Johtaja,美卓电力,Pohjois-Amerikka(2005-2013),Johtaja,Palvelut(2002-2005),Myyntijohtaja(2000-2002)JA TuoteMyyntijohtaja(1998-2000)。King Toimi ABB:SsäTeollisuusliiketoiminnanPäällikkönä(1996-1998),ProjektiliiketoiminnanKehityspällikkönä(1994-1996),Palvelupällikkönä(1994-1994),AluepällikkönäTeknisissäPalveluissa(1989-1993)JAPääinsinöörinä(1981-1989)。koulutukseltaan konetekniikaninsinööri的大卫王。

Valmet在Maailman Johtava ProssiteKnologian,Automaatioratkaisujen JA Palvelujen Toimittaja JaKehittäjäSellu-,Paperi- JA EnergiateLisuudelle。Tavoiteemme在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidemme Palvelussa。

valmetin liikevaihto vuonna 2015 oli noin 2,9 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.