Calle Loikkanen Valmetin Sijoittajasuhdejohtajaksi

Valomet Oyj:nlehdistötiedote20.9.2016 Klo 12:15

Kauppatieteiden MaisteriCalle Loikkanen.在Nimitetty Valmetin Sijoittajasuhteista Vestaavaksi Johtajaksi。HänAloittaauudessaTehtävässään20.9.2016JA RaportoiYhtiönTalousjohtajaKari Saariselle。

Calle Loikkanen在Aiemmin Toiminut ValmentsaSijoittajasuhdepällikkönäjaAktiassaSalkunhoitajanasekäijoitusneuvojana。

“在ToiminutSijoittajasuhdetiimissämme使用ita Vuosia ValmetinItsenäistymisestäLähtien.TämäTaustaJAHänenPIEMPIKokemuksensa AntavatHyvänPyvänPyvänPohjan·瓦尔卡阿·瓦尔多提Kari Saarinen.

Kari Saarinen,Talousjohtaja,Valomet,Puh。044 213 8263

Calle Loikkanen,Sijoittajasuhdejohtaja,Valmet,Puh。040 704 1858.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa JA Sen Osakkeet Nooterataan纳斯达克赫尔辛西斯州。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.