Valmetista Vuoden Markkinoitiorganisaatio.

Valomet Oyj:nLehdistötiedote07.09.2015 KLO 13:00

Valittu Vuoden Markkinoitiorganisaatioksi商务到商务-Liiketoiminnassa Suomessa。ValinnanTekivätumenen Top500-Yritysten Myynti-Ja MarkkinIodijohtajat Management Eventsin TilaisuudessaHelsingissä1。Syyskuuta。tilaisuuteen osallistui 185 Myynti-ja markkinointijohtajaa。ValmetinLisäksiFinaalissaOlivat Kone JaWärtsilä。

Valmetin Saaman Palkinnon Otti Tilaisuudessa Vastaan​​ Markkinointi- JAViestäjohtajaAnuSalonsaari-Posti。“Voitto在Yksi SignaaliSiitä,eteTäOlemmeonnistuneet洛马·瓦尔梅尔·瓦凡尔·哈曼·贾维森·雅科·纳西·蒙皮萨·塞克··乌尔科西塞蒂·塞克斯基··塞克莱·基尔巴尔·布哈迪·哈比亚··马克诺··马克托··马克托··马克托··马克托··马克托··斯塔诺

“Valmetin KOKO上tehnyt positiivisellavireellätöitäValmetin liiketoiminnan JA maineen rakentamisessa Valmetillahenkilöstö上selkeäSTRATEGIA,asiakkaiden luottamus JA kilpailukykyiset tuotteet JA palvelut,jotkaedistävätmyöskestävääkehitystäTältäpohjalta jatkamme asiakaskokemuksen JA palvelummekehittämistäkohti visiotamme:。Tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa”,Toteaa Anu Salonsaari-Posti。

Lisätietoja:Anu Salonsaari-Posti,Markkinointi-JAViestäjohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.