ValmetinToimittamatPäällystysasematKäynistyivätonnistuneesti Mayr-Melnhof Kolicevon Kartonkikoneella Sloveniassa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 16.11。2015年klo 11点

Valmetin toimitama uusi verhopäällystysteknologiaa sisältävä päällystyskoneuusinta käynnistyi onnistuneestii mayr - meln霍夫Kolicevon kartonkikonella (BM 3)斯洛文尼亚。Valmetin toimitukseen sisältyi uusiOpticoat层 - verhopäällystysasema.konekiertoineen ja uusiOptiCoat -terapaallystysasema滚

MuihinVerhopäällystysteknologihinverrattuna kooltaan Kompakti Ja YksinkeNen enentaa的Opticoat。TämäMahdollistaaMatalammat InvestIneIveItnukSet JALyhemmänKoneenSeisokkiajan。esikokoonpanon ja -testauksen takiauusinnanjälkeinenkoneenkäyttöönottosujuikolicevossa moitteettomasti。esitestauksensekävalmetinjakolicevonvälisenhyvänyhteistyönansiosta bm 3:n tuotanto on ollutkorkealaatuistahetikäyttöönotosta。,mi。

Kokoonpano valmistui ajallaan ja käyttöönotto tapahtui vain napia painamalla。Olemme tyytyväisiä siitä, että project korkealle asetetut tavoitteet on saavutettu。Yhteistyö Valmetin kanssa on ollut erittäin hyvää ja avointa koko projektin ja käyttöönoton ajan, millä estettiin kaikki häiriötilanteet ennen kuin ne edes ilmaantuivat,“sanoo Mayr-Melnhof Kolicevo - tehan tekninen johtaja雷达手表Kunavar

Verhopaallystyksella saavutetaan etuja

迈尔霍夫在käyttänyt eri toimittajien verhopäällystyslaitteistoja useiden vuosien ajan。Valmetin verhopäällystysaseman kompaktin koon, Järvenpään yksikössä ajettujen koeajojen ja hyvän yhteistyön takia mayr - melhof päätyi tässä project jektissa Valmetiin。Valitulla kaksikerrosverhopäällystyksellä saadaan pienennettyä päällystysmääriä ja alennettua kustannuksia。

Opticoat Layer-päällystyksessäVerhoMuodostetaan瓦尔塔马拉佩拉·普莱斯塔莱金,MinkäVuoksi菲尔茨·莫里西亚JA -Paksuisia Kerroksia VoidaanLevittääYhtäaikaisesti。Päällystysmenetelmälläpäällysteestätuleeverheetön。Asean Mukana ToimitetussaKonekiertojärjestelmässä在Tehokas Kaasunpoistolaite。Kaasunpoisto在OleellistaVerhopällystyksessä,SilläPienimmätkinilmakuplatvaikuttavatPäällysteverhonvakauteen。

2-kerrospäällystysajoa on testtu myös kuivareunaisena ja laitteisto toimii odotetusti。Valmetin kaasunpoistolaitteisto on osoittautunut erittäin hyväksi ratkaisuksi。Olemme erittäin tyytyväisiä tähän, sanoo Mayr-Melnhof Kolicevon tuotantopäällikköAljaz Hafner

Valome Opticoat Layer-Verhopäällystysasema

Tietoa mayr - melhof Groupista ja Kolicevon tehtaasta

mayr - melhof Groupin toimii kahdella ydinliiketoiminta-alueella, joita johdetaan kahdessa operatiivisessa segmentissä: MM Karton ja MM Packaging。MM Karton on yksi maailman johtavista päällystetyn kiertokuitukartongin tuottajista ja on kasvattamassa osuuttaan myös ensiökuitukartongin tuotannossa。在seitsemän tehdasta Euroopassa上,joiden yhteenlaskettu vuositotanto在1,6 miljoonaa tonnia上。

Kierto- ja ensiökuitukartongin tuotanto on keskitty Kolicevon tehtaalle。Tehtaan tuotteita (neliömassa-alueeltaan 200 - 500 g / m²)hyödynnetään elintarvike-, kosmetiikka- ja lääkepakkauksissa sekä muissa korkeaa laatua vaativissa käyttökohteissa。

Michael Kremsner, tuotemyyntipäällikkö, Paperitehtaat, Valmet, puh。+43 1 7996255 83

Petri Paloviita,Tuotepällikkö,Paperatehtaat,Valmet,Puh。,Valmet,Tel。+358 40 5918622

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen - automaatioprojecjektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSijaitseeEspoossa,JA Sen Osakkeet Noteerataan Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.