Valmetin toimittama selluntuotantolinja käynnistyi onnisuneesti CMPC:n Guaíban巴西利亚首都

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 5.5.2015 klo 10:00

Kaksi vuotta kestäneen projektin jälkeen CMPC cellose Riograndense Ltda:n uusi selluntuotantolinja käynnistyi aikataulun mukaisesti 3.5.2015。Uuden tuotantolinjan avainteknologian toimitussopimus allekirjoitettiin CMPC:n ja Valmetin välillä kesäkuussa 2013。

请在奥莱马萨奥莱瓦的laajennus olemassa olevaan上留言Guaíban留言。tehas sijaitsee eteläisessä Brasiliassa里约热内卢Grande do Sulin osavaltiossa。我们的森林在1,3,miljoonaa vuodessa ja pienten investintien avulla kapasitetti vodaan nostaa 1,5, miljoonaan tonniin。Uusi tuotantolinja在lisäys jo toimivan Guaíban sellutehtaan 500000吨tuotantokapasiteettiin。

“Valmetin toimitus CMPC:lle sisältää kestävää kehitystä tukevia teknologioita, jotka mahdollistavat maailmanluokan referensin tehokkuudessa ja alhaisissa päästöissä。Tehdas sijaitsee lähellä Guaíban kaupunkia ja mahdollisten vaikutusten minimointi ympäröivään yhteisöön上ollut yksi tärkeimmistä edellytyksistä。Projektin toteutus oli erittäin onnistunut。Se osoittaa kykymme ja osaamisemme kokonaisen sellutehtaan toimittamiseen aikataulussa ja laadukkaasti”,sanoo Valmetin Etelä-Amerikan johtajaCelso Tacla

Valmetin toimitus - parhaita teknologiota korkean tuottavuuden ja alhaisten toimintakuujen saavuttamiseksi

Valmetin toimitus sisälsi sellulinjan keskeiset osat sellunkeitosta valmiisiin sellupaaleihin, jotka laivataan loppukäyttäjille。Toimitukseen sisältyi sellun keitto ja kuitulinja, sellun kuivatus ja paalaus, haihduttamo, soodakattila, kaustisointi ja meesauuni ja kaikki proessialueet kattava automaatiojärjestelmä sekä käyttäjien koulutussimulaattori。Lisäksi Valmet on toimittanut huippuluokan hajukaasujenkäsittelyjärjestelmän。

Valmetin Guaíban uuteen sellulinjaan toimittamat koneet ja laitteet malkinoiden parhaisiin teknologioihin。我的邮差suurin toiminassa oleva。Meesauuni在varustettu uudentyyppisellä tehokkaalla jäähdyttimellä。Tällä teknologialla saadaan aikaan merkittäviä säästöjä polttoöljyn kulutuksessa。Soodakattilan teknologia on alan parasta tehokkaan voimantuotannon kannalta。Kuitulinja on sununniteltu niin, että sen käyttökustannukset oat alan alhaisimpia ja että kuitulinjassa yhdistyvät korkea sellun saanto, alhainen kemikaalien kulutus, alhainen vedenkulutus ja alhaiset päästöt。Sellunkuivain on sununniteltu lotetttavinta tekniikkaa käyttäen, mikä mahdollistaa alhaisen höyrynkulutuksen。这是一种非常简单的方法。

Erinomaiset turvallisuustulokset rakennusvaiheessa

“Olemme tyytyväisiä projektin erinomaiisiin työterveys- ja turvallisuustuloksiin, jotka toimivat esimerkkinä koko alle。Rakennustöiden huippuhetkillä Valmetilla oli työmaalla yli 4 000 omaa ja alihankkijan työntekijää。Koska meillä oli suuri henkilömäärä ja tiukka aikataulu turvallisuusasiat olivat korkealla prioriteetilla koko rakennushankkeen ajan”,sanoo Valmetin Guaíban laajenusprojektin projektipäällikkö旧金山Gervasoni

CMPC Guaiba -sellutehdas

Tietoa asiakkaasta CMPC

CMPC Celulosa -konserniin, joka on yksi Latinalaisen Amerikan suurimpia metsäyhtiöitä。Sen Chilessä ja Brasiliassa sijaitsevilla tehtailla valmistetaan noin 2,8 miljoonaa tonnia sellua vuodessa。Uusi tuotantolinja lisää yhtiön vuotuista selluntuotantokapasiteettia 1,3 miljoonalla tonnilla。

瓦尔麦特公司股价

塞尔索·塔克拉,johtaja, Etelä-Amerikka,瓦尔梅特,puh。+ 55 41 3341 4403
Bertel Karlstedt, Sellu- ja energialiiketoimintalinjan johtaja, Valmet, puh。+358 10 676 3026

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal