Valmetin sijoittajasivut Suomen parhaat suurista yhtiöistä

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 9.4.2015 klo 15.15

Valmetin sijoittajasivut voittivat ensimmäisen palkinnon Parhaat sijoittajasivut verkossa - kilpaiun suurten yhtiöiden sarjassa。kilpaiun järjestivät Pörssisäätiö ja Suomen Sijoitusanalyytikot ry, ja siinä arvioitiin kaikkien Helsingin Pörssin yhtiöiden suomenkieliset verkkosivut。Suurten yhtiöiden sarjassa toiseksi tuli Wärtsilä ja kolmanneksi Kone。

Kilpailusarjoja oli kolme yritysten markina -arvon mukaan: suuret pörssiyhtiöt, keskisuuret pörssiyhtiöt ja pienet pörssiyhtiöt。Jarmo Leppiniemen johtaman kilpailulautakunnan教授jäsenet edustivat eri käyttäjäryhmiä, jotka etsivät tietoa sijoittajasivuilta sijoituspäätöstensä tueksi。arviinnissa keskityttiin tänä vuonna muun muassa sivujen käytettävyyteen, toimialan kuvaukseen ja kasvustrategian sekä kannattavuutta edistävien tekijöiden esittelyyn。

“Olemme kiitollisia samamastamme tunnustuksesta。Valmetin sijoittajasivusto on vain 16 kuukautta vanha, ja kehitämme sitä aktiivisesti。祝您愉快löytämään myös我们的咖啡非常美味。Esimerkkinä tästä在IR-blogi上,jossa esitellään sijoittajia kiinnostvia ajankohtaisia teemoja。Lisäksi jatkossa tavoitteenamme on tarjota enemmän taustoittavaa tietoa videoiden muodossa," kertoo Valmetin sijoittajasuhdejohtaja Hanna-Maria Heikkinen。

Valmetin sijoittajasivustoon pääsee tutustumaan osoitteessa://www.blumebaby.com/sijoittajat

瓦尔麦特公司股价

Lisatietoja antaa:
汉娜-玛丽亚·海基宁,西joittajasuhdejohtaja, puh Valmet。010 672 0007

作者:johtava teknologian,自动化ja palveluiden toimittaja ja kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。《邮差报》上的Valmetin visiona。

你有一份很好的工作,你有一份很好的工作,你有一份很好的工作。Vahvan teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat, pehmopaperin-, kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal