Valmetin Pratt Industriesille toimittama OptiConcept M kartonginvalmistuslinja käynnistyi美国:ssa

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 2015年12月22日klo 11:00

Valmetin toimittama ulkopakkauskartonkia valmistava linja, PM 16, käynnistettiin onnistuneesti 2015年10月4日,美国印第安纳州瓦尔帕莱森市普拉特工业公司:ssa。Kyseessä on Valmetin ensimmäinen OptiConcept M -tyyppinen kontoimitus Pohjois-Amerikkaan。

"Valparaison tehtaan PM 16 on yksi paperiteollisuuden tehokkaimmista paperikoneista。Koneen vuosikapasiteetti 37万吨- kaksinkertainen verrattuna monen kilpailijan koneeseen。Tehdas työllistää 120 henkilöä。PM 16于yksi maailman ympäristöystävällisimmistä kartonkikonista, jossa hyödynnetään viimeisintä teknologiaa", sanoo Pratt Industriesin toimitusjohtaja安东尼·普拉特

Valmetin OptiConconcept M -kartonginvalmistuslinja on sunniteltu tehokkaaksi energian, veden ja materiaalien kulutuksen näkökulmasta。“Tämä on erityisen tärkeää niin ympäristön kuin asiakkaidemme kannalta, jotka toteuttavat kestävää kehitystä pakkausratkaisuissaan”,kertoo Pratt。

Valmetin OptiConcept M -ulkopakkauskartonkikone käynnistettiin 4.10.2015普瑞特工业位于美国印第安纳州瓦尔帕莱森市:ssa。

Tietoa Pratt工业-asiakasyrityksestä

美国普瑞特公司:n viidenneksi suurin aaloutuspahvin valmistaja sekä maailman suurin, yksityisomissteinen 100% kierrätettävästä raaka-aineesta pakkauskartonkia valmistava yritys。Yrityksessä työskentelee 5200 henkilöä。普拉特在美国佩鲁斯特图:25日在yrityksellä在tointaa noin 20日。

Tuomo Rämö, vanhempi projektipäällikkö, paperitehtaat, Valmet, puh。040 748 8513
Mike Gray, johtaja, Paperiliiketoiminta, pohjo - amerikka, Valmet, puh。+1 920 738 8542

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen - automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaa:www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal