Valmetin osaaminen mukana joustavia energiajärjestelmiä kehittävässä innovaatio-ohjelmassa

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 10.11.2015 klo 11:00

ValmetinSäätöosaaminen在Mukana JountaviaEnergiajärjestelmiäkehittävässäsplexe-ohjelmassa(灵活能源系统)。ojelmaa koordinoi uusi suomalainen innovaatioklusteri CLIC Innovation Oy。Ohjelma edistää siirtymistä nykyisistä energiajärjestelmistä kohti kestävämpiä järjestelmiä, joissa yhdistyvät äly, joustavuus, ympäristösuorituskyky ja taloudellinen kannattavuus。

Ohjelmassa on mukana 17 yritystä ja 10 tutkimuslaitosta tai yliopistoa。Osallistujilla on laajaa osaamista energiajärjestelmien koko arvoketjusta。

“Valmet keskittyy tutkimuksiin, jotka liittyvät voimalaitosten optimaaliseen käyttöön ja säätöstrategioihin uudessa joustavassa toimintaympäristössä。Arvioimme laitosten nykyistä joustopotentiaalia ja etsimme uusia kehittyneitä säätöratkaisuja jouston lisäämiseksi”,sanoo energia- automatic kehityspäällikkö玛丽亚NurmorantaValmetista。

LisäksiValmetTutkiiKaukolämpöverkkojenSäädönMahdollisuuuksiaJa Rajoituksia Osana TulevaisuudenEnergiajärjestelmiä。“LämmönJAsähkönyhteistuotantolaitokset ovattärkeälinkkilämpö-JAsähköverkkojenvälissä。Joustavuuttajärjestelmätasollavoidaanlisätäkehittämälläsäätöratkaisujaniin,ETTA laitokset JAlämpöverkottoimivat saumattomasti yhteen”,Nurmorantalisää。

柔性e-ohjelma Alkoi Tammikuun 2015 Alussa JaPäättyyHuhtikuun2016 Lopussa。

能源自动化kehityspäällikkö Maria Nurmorannan mukaan Valmet keskittyy FLEXe-ohjelmassa tutkimuksiin, jotka liittyvät voimalaitosten optimmaaliseen käyttöön ja säätöstrategioihin uudessa joustavassa toimintaympäristössä。

Tietoja Clic Innovation Oy:Stä

CliC Innovation Oy Perustettiin Syyskuussa 2015,坤Energia- JaYmpäristöalan策略挑选HuippuosaamisenKeskittymäCleen Oy Ja BiotaloudenKeskittymä纤维Oy Sulautuivat Yhteen。Voittoa TavoittelemattomanYhtiönomistaa30YrityStäJA17 Yliopistoa Ja Tutkimuslaitosta。Yksi omistajista上的Valmet。

Maria Nurmoranta, kehityspäällikkö, energia- automatationkehitys, automaatio - likitoimintalinja, Valmet, puh。040 572 7299

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal