Valmetilta laitteisto revinnäissellun muunnosjektiin Domtarin sellu- ja paperitetaalle ashdownniin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 17.02.2015凯洛11.00

Domtar on valinnut Valmetin toimitmaan laitteiston ja tekniset palvelut paperikoneensa muuntamiseksi päällystämättömän hiokkeettoman paperin valmistuksesta revinnäissellun tuotantoon Yhdysvalloissa阿肯色州Ashdownissa sijaitsevalla tehtaallaan。

Toimitus on osa Domtarin 160 miljoonan dollarin arvoista project, jossa A64-paperikone otetaan uuteen käyttöön。Uusitun koneen on määrä aloittaa toiminta vuoden 2016 kolmannella vuosineljänneksellä。Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 ensimmäisen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。我们都很高兴见到你。

“Valmet on ollut lotettu toimittajakumppanime, joka ymmärtää likitoimintaamme ja toimittaa korkealaatuisia laitteistoja palveluja, jotka auttavat yhtiötämme menestymään”,sanoo Domtarin alueen 2 tuotantojohtaja杰克布雷。“Teemme mielellämme yhteistyötä sellaisen toimtajan kanssa, joka sitoutuu meidän tavoin turvallisuuteen, kestävään kehitykseen ja korkeaan suorituskykyyn maailmanluokan kuitutuotteiden valmistuksessa。”

"Valmetilla on kattava kokemus sellun- ja paperintuotannon resssien käyttötarkoituksen muuttamisesta erityisesti revinnäissellun tuotannossa。Samoin kuin Plymouth NC5 -koneen muunnon yhteydessä, teimme läheistä yhteistyötä Domtarin kanssa optimoidaksemme teknisen ratkaisun, joka täyttää heidän projektinsa tavoitteet, kuten maailmanluokan laatustandardit ja erittäin tehokkaan ajettavuuden", sanoo Valmetin Sellunkuivaimet ja paalaus -yksikön johtaja弗兰克Swietlik

Toimituksen tekniset tiedot

Valmetin toimitukseen sisältyy uusi märkäpää, vanhan sylinterikuivatusosan päivityksiä, uusi täysin automaattinen rullain sekä uusi OptiWin Pulp -pituusleikkuri。Lisäksi toimitetaan ohitusvienti uuteen arkkileikkurin, johon kuuluu automaattinen paalauslinja。

Tietoja Domtarista

Domtar公司,valmista, markkinoi ja jakelee monenlaisia kuitupohjaisia tuotteita。Näitä ovat viestintään käytetyt paperit, erikois- ja pakkauspaperit sekä imukykyiset hygieniatuotteet。Vuonna 2013 Domtarin liikevaihto oli 5,4 miljardia dollaria ja myyntiä noin 50 maahan。Yhtiöllä on noin 10000 työntekijää。

Domtarin Ashdownin tehtaalla on kolme sellulinjaa ja kolme paperikonetta。Tehtaan vuotuinen papertotankapasite68万吨,而selttotankapasite70万吨。
Tehdas tuottaa päällystämättömiä hiokkeettomia paperilaatuja: offsetpaperia, kopiopaperia, bond- ja shekkipaperia laserlomakkeita varten sekä valkaistua lehti- ja havupuusta tehtyä kraft-markkinasellua。

瓦尔麦特公司股价

Bill Bohn, aluejohtaja, Valmet Pohjois-Amerikka。+1 770 263 1542
Dave King, johtaja, Sellu ja energia, Valmet Pohjois-Amerikka,呸。+1 704 414 3420

我们在johtava sellu, paperateollisuuden和teknologiatoimittaja。10 500 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们为您提供了一种有效的生物能源。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。Valmetin tavoitteena on tulla maailman parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal