Valmedilta lahjoitus nepalinmaanjäristyksenuhrien tukemiseksi

Valomet Oyj:NLehdistötiedote30.4.2015 KLO 14:30

valmet在tehnyt lahjoituksen luonnonkatastrofinuhrien tukemiseksi nepalissa,jossa Koettiin VakavaMaanjäristysLauantaina 25. Huhtikuuta。yhtiöon sopinut 10 000欧元艾尔斯图Kanavoimisesta HumanitaaristaTyötäTekevänumenPunaisen Ristin Kautta。Tarkoitettu ensiavun的Avustus tarjoamiseenJaJälleenrakentamiseen。

“TällaisessaMittavassaKatastrofissaKaikki Apu在Tarpeen上。Toivomme Valmetin Lahjoituksen Auttavan omalta Osaltaan Normaalitoimintojen Palauttamisessa Nepalin Alueella”,Sanoo Valmetin Markkinointi- JaViestintäjohtajaAnu Salonsaari-Posti

Kymmenen Tuhatta Punaisen ristinVapaeehtoistyöntekijääantaTälläHetkelläSainpuaMaanjäristyksessävahingoittuneJAEtsiiEloonjääneitä。Punaisellaristilläonmyösvalmiinaavustustarvikkeita,库肯·韦托,induja jakeittövälineitä40000 ihmiselle。

Aiemmin Joukuuussa 2014 Valumet Kohdisti Osan VuosittaisestaKansainvälisestäLahjoituksestaan​​PunaisenRistin Katastrofirahastolle。Katastrofirahaston Avulla Punainen Risti Toimittaa Katastrofialeelle AvustustStarvikkeita,Kuten Telttoja,Huopia,PuhdastaJuomavettäTaikonaisenKenttäsairaalan。Punainen Risti TaistiisteleeMyösjatkuvasti sairauksia janälkääpastaan​​PaikallistenVapaaehtoisten Kanssa。

Valomet Oyj.

Anu Salonsaari-Posti,ViestIntä-Ja Markkinointijohtaja,Valmet,Puh。050 453 4262.
LauraPuustjärvi,Kestäväkehitys,Valmet,Puh。050 337 4473.

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteen-Automaatioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää. www.valmet.fi. www.twitter.com/valmetglobal.