Valmetille Yli 350Kesätyöntekijää苏梅萨

Valomet Oyj:nLehdistötiedote19.5.2015 KLO 11:00

ValmetTarjoaaTänäVuonnaKesätyöpaikanYli 350Henkilölle苏梅萨。kesätyöpaikat在苏南·奥兰奥·奥克尔·奥克尔郡,JotkaEivätolevieläpääteimisestiTyöelämässä。Noin Puolet harjoittelijoista sijoittuu operatiivisiintehtäviin,库伦Huollon TaotannonTehtäviin。loput harjoittelijoistatyöskentelevätmm。Tuotekehityksen,Suunnittelun,Myynnin Ja Logistikan Parissa。

“Nuorelle harjoittelupaikka罗sillan opiskellun teorian JAtyöelämänkäytännönvälille,米卡kasvattaa opiskelumotivaatiota JA ohjaa tulevia ammatinvalintojaKesäharjoittelu上myöstehokas rekrytointikanava:SE VOI poikia konkreettisia aihioitalopputyöntekoon,jatkuamyöhemmintuntityönä泰johtaa vakituiseentyösuhteeseenMeille opiskelijat tuovat uusia ajatuksia JA oppeja。Heimivat OsaltaanMyösMerkittävinäTyönantajakuvanVälittäjinäOmissaopishelijayhteisöissäissöissäissöissäissöissäissöissäissöissäissöissäissäissöissäissöissäissöissäissöissäns朱莉娅Macharyy.

ValmetSaitänäVuonnaLäheskolminkertaisenMääränHakemuksiaEdelliseenVuoteen Verrattuna,MikäViestiiYhtiöntyönantajakuvanVahvistumisesta。Vuoden varrella osallistunut aktiivisesti eri opiskelija- ja rekrytinointapahtumiin上的Valmet。

Valmet Tukee VastuullisiaTyöelämänPelisääntöjä

MuunYhtiönTavoinMukanaTaloudellisenTatinSekäPääyritySyhteistyökumpPaneidenKäynnistämässäpastuullinenKesäduuni2015-350Kampanjan Tarkoitus在Haastaatyönantajattarjoamaan nuorilleenemmän·劳拉德古斯卡坎克斯瓦尼克省。Valmet Haluaa omalta OsaltaanEdistääspastuullisiaTyöelämänPelisäntöjä,Joilla Taataan Turvallinen Ja Harjoittelijan Oikeuksia KunnioittavaMielekäsKesätyökokemus。

Valomet Oyj.

reijoheinämäki,霍尼奥斯普齐里克,奥萨马森约翰·芬肯,Emea-alue,Valmet,Puh。+358 40 7182247

在Maailman Johtava Teknologian,自动化JA Palveluiden Toimittaja JaKehittäjäsell-,Paperi- JA Energiateollisuudelle上的Valmet。Valmetin Visiona在Tulla Maailman Parhaaksi Asiakkaidensa Palvelussa。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan Teknologiatarjonnan ytimen muodostavat sellutehtaat,Pehmopaperin-,Kartongin- ja paperinvalmistuslinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyksellisiin AutomaatioratkaisuihinSisältyvätNiinYksittäisetMittauksetKuin Koko Tehtaan KattavatAvaimetKäteenApiaAtaTioprojektit。

valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia Euroa。12 000 AmmattilaistammeYmpäriMaailmaaTyöskenteleeLähelläSealkaitamme,西部亚洲亚洲梅斯塔伦Edistämiseen - JokaPäivä。ValmetinPääkonttoriSIJAITSEEESPOOSSA JA SEN OSAKKEET NOTERATAAN NASDAQ OMX赫尔辛基OY:SSÄ。

Luelisää.www.valmet.fi.www.twitter.com/valmetglobal.