Valmet vahstaa tuotevalikoimaansa ostamalla italiaaisen Massimiliano Corsinin和uudelenrullaintominnan

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 31.7.2015 klo 14:00

Valmet ja Massimiliano Corsini srl ovat 31.7.2015 allekirjoittaneet sopimuksen MC纸机- ja焦点复卷- likitoiminnan siirtymisestä Valmetille。Kauppa saadaan arviolta päätökseen 6.8.2015 mennessä。

Kaupan kohteena olevat liktoiminnot toimtavat pääasiassa uudelleenrullaimia pehmopaperien ja kuitukankaiden valmistukseen。汉基特文像我一样,也像我一样,在欧洲10英里的地方。Toiminnot työllistävät 33 henkilöä Pesciassa, joka sijaitsee Luccan lähistöllä Italiassa。

Valmetin ja MC纸机yhdistäminen täydentää tarjoomaa

考潘myötä Valmetin tuotevalikoima laajenee ja yhtiön asema teknologia- ja palveluyrityksenä vahvistuu。Valmetin kilpailukyky paranee, kun se pystyy tarjoamaan pehmopaperien valmistuslaitistot massanvalmistuksesta uudelleenrullaukseen, ja yhdistämään prosessisaamisen,自动化ja palvelut yhdeksi asiakkaale lisäarvoa tuottavaksi kokonaisuudeksi。

Valmet ja MC Paper Machinery ovat toimineet pitkään yhteistyössä, ja Valmetin pehmopaperikoneiden yhiyteen on usein asennettu myös MC Paperin uudelleenrullain。

Kaupan kohteena on menestyvä korkean teknologian yhtiö, jolla on vakiintuneet asiakassuhteet ja runsaasti osaamista, mukaan lukien suosittu Focus-teknologia。Viimeisten 20 vuoden aikana MC Paper Machinery on noussut maailman johtavaksi uudelenrullainten suunnittelijaksi ja valmistajaksi erityisesti kuitukankaiden ja pehmopaperen valmistuksessa。

Kaupalla Valmet vahvistaa omaa tuotevalikoimaansa ja edelleen kehittää likitomintaansa。

Entistä vahvempi asema pehmopapereissa

Sekä Valmet että MC纸机ovat sitoutuneita tarjoamaan asiakkailleen parasta teknologiaa ja pitämään asiakastyytyväisyyden korkealla tasolla。考潘myötä Valmet pystyy tarjoamaan entistä laajemman valikoiman korkean teknologian laitteistoja pehmopaperin tuotantoon。Kun yhdistämme pehmopaperin tuotantolaitteistot ja uudelleenrullaimet proessisaamiseen, automaatioon ja palveluihin sekä molempien yhtiöiden maailmanlaajuisiin palveluverkostoihin, voimme palvella pehmopaperien tuottajia entistäkin paremmin ja viedä asiakkaiden toimintaa eteenpäin", sanoo Valmetin Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikön johtaja安德斯·比约恩

瓦尔麦特公司股价

安德斯Björn, johtaja, Pehmopaperitehtaat-liiketoimintayksikkö,瓦尔梅特,puh。+46 54 17 13 38
Massimiliano Corsini, toimitusjohtaja, MC Paper Machinery and Focus, puh。+39 349 75 71 752

对johtava teknologian的maailman,自动化的希望是kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。在图拉邮差的愿景。

Valmetin asiakailleen tarjoamat palvelut kattavat kunnossapidon ulkoistuksesta ttaiden voimalaitosten parannuksiin ja varaosiin。我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistyksellisiin automaatioratkaisuihin sisältyvät niin yksittäiset mittaukset kuin koko tehtaan kattavat avaimet käteen automaatioprojecjektit。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。12 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal