Valmet uudistaa Ruotsin Mönsteråsissa sijaitsevan Södra Cellin sellutehtaan haihdutmet

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 16.6.2015 klo。11.00

Valumet Toimittaa Haihdutuslaitoksen UudistuksenRuotsinMönsteråsissaSijaitsevalleSödraCellinSelluteHtaalle。Tälläuudistuksellasaadananvapautetua nykyisen haihdutuslinja nro 1:n kapasiteettia。Haihdutuslinja Nro 2:n Kapasiteetin Nostaminen Puolestaan​​ ParantaaHöyrytaloutta。在Suunniteltutu TapahtuvanSyksyllä2016上的Toimituksen。

Tilauksen arvoa ei julkaista。Tämäntyyppisen ja -laajuisen project arvo on yleensä noin 10 miljoonaa euroa。Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2015 toisen neljänneksen saapuneisiin tilauksiin。

TämäTilaus在SeuaastaSamantyyppisestäsödracellintehtaallavärösätehtaallavärösätehdystälaajastahaihdutuslaitoksenpäityksestä,jonkavalmet sai viime Vuonna Toteutettavakseen Muiden Saman Tehtaan ProsesialueidenPäitystenLisäksi。

Odotamme innokkaasti tätä project jektia ja olemme tyytyväisiä Valmetin tarjoamaan teknisen konseptiin。Haihdutuslaitoksen toiminta paranee, energiatehokkuus lisääntyy ja liikevoitto kasvaa", kertoo乔纳斯奥兰德, Södra Cell Mönsteråsin project tijohtaja。

“Haihduttimenpäivityksestä上paljonhyötyäMönsteråsintehtaalle。Pystymme parantamaan laitoksenhöyrytalouttaJA hallitsemaan soodakattilaan johdettavanpolttolipeänkuiva-ainepitoisuutta。Lisäämmemyöskuumennuspintojen pesumahdollisuuksia laitoksenkäytettävyydenparantamiseksi。Jatkammemielellämmehyvääyhteistyötä的SödraCellin kanssa”,toteaa弗雷德里克·Vedin, Valmetin EVAPS-tuotemyyntipaallikko。

Toimituksen yksityiskohdat

Keittimestä tuleva mustalipeä väkevöidään tehtaan haihdutuslaitoksella。在这个国家,只有少数民族才会有这样的生活。海杜图克森jälkeen väkevöity mustalipeä poltetaan soodakattilassa höyryn tuottamiseksi ja keittokemikaalien talteen ottamiseksi。

最后一种方法是sisältävät kaksi putkihaihdutinta, kalvollisen palautusjäähdyttimen sekä neljä lipeän esilämmitintä。Tarkoituksena on toteuttaa myös putkijärjestelmän laaja päivitys sekä lauhteen käsittelyjärjestelmän integrointi ja päivitys。

Vuosien aikana Valmet on auttanut Mönsteråsin tehdasta vastaamalla useista erilaajuisista haihdutinpäivityksistä。Yhteistyö alkoi vuonna 2001, kun Valmet vaihtoi vaurioituneet lamellit TUBEL-lamelleihin ja aseni uuden TUBEL Super - sakkeuttimen。

TUBEL vaihtaa vaurioituneita lamelleja Mönsteråsin tehtaalla。

Tietoa asiakkaasta Södra Cell
Södra在Taloudellinen Yhdistys,Johon Kuuluu Noin 51 000MetsänomistajaaEtelä-Rootsissa。Södra在Merkittäväsellun,Puutuotteiden Ja Biopolttoaineiden Tuottaja。SödranPalveluksessa在诺伊辛3 500Ihmistä,JA Liketoiminta-Alueita On Kolme:SögraScrog,索尔拉Cell JaSödra木材(AiemminSödrautberjasödra内部)。

Södra Cell on yksi maailman suurimmista havupuumassan tuottajista, ja yrityksellä on kolme sellutehdasta Ruotsissa: Mörrumin, Mönsteråsin ja Värön tehtaat。Södra Cell Mönsterås on Södran suurin sellutehdas, joka tuottaa vuosittain 750,000 tonnia sellua。Sähkön lisäksi tehas toimtaa kaukolämpöä Mönsteråsin kuntaan sekä Södran sahalaitokselle。Tehdas toimittaa myös mäntyöljyä biopoltaineeksi。

Valomet Oyj.

Fredrik Vedin, tuotemyyntipäällikkö, EVAPS, Valmet, puh。+46 706 45 23 55

Valmet Oyj在全球范围内实现自动化kehittäjä实现自动化,并将其转化为能源。在图拉邮差的愿景。

Valmetin Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Laitosten Parannuksiin Ja Varaosiin。VahvaanTeknologiatarjontaammeSisältyvätslayutehtaat,Pehmopaperin,Kartongin Ja Paperin Tuotantolinjatsekäbioenergiaatoottavat voimalaitokset。Valmetin Edistyneet Automaatioratkaisut UlottuvatYksittäisistäMittauksistaKoko Tehtaan Laajuisiin自动化KokonaistoimitusProjekteihin。

Valmetin liikevaihto vuonna 2014 oli noin 2,5 miljardia euroa。Yhtiömme 12 000 ammattilaista työskentelevät lähellä asiakkaita eri puolilla maailmaa ja ovat sitoutuneet asiakkaittemme suorituskyvyn parantamiseen joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa, ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

luelisää:www.blumebaby.com.,www.twitter.com/valmetglobal.